Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Våra race- och banåkarbilar Corvette C6 Z06 2007 GT3-dödare? | << 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 214 besök idag (27246 totalt) |
Haha skönt att nån har ambitioner, det låter inte omöjligt men somsagt, däcken _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
Självfallet inte _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
Det trodde inte jag heller, men måste ändå säga att jag är glatt överraskad av vad den kan göra _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
Ja, för växlarna är sjukt långa. Men har ju BTR Stage 4 V2 kam och en 4.10 liggandes. Då får man vispa lite mer. _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
Gelleråsen regnade bort, jävla pissväder...
Nästa blir trackmonday den 15e med 5100 om ingen annan har ett bra uppslag innan dess? Mvh Erik Wedlund _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
Jag har ingen koll på det men det ska vara en ren test/träning/trackday den dan och inga tävlingspass. Tror jag _________________ Magnus Thomé |
||||
Det är en mediadag, ingen tävling. _________________ Mumba Svensson Instagram: EvoSupra21 |
||||
Bytt stolar till Sparco Evo L, en köpt på hansen och en nästan ny på marketplace 😁
Fick en stabiliseringspinme tillverkad för att få snabbsprintarna till vingen att glappa lite mindre. _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
Var iväg en sväng till Estland och Porsche Ring, kul bana i ovant vänstervarv.
Färjan var lika dyr som man kan inbilla sig 😆, 14k tor med trailer, så jag körde över bilen istället. Bilen skötte sig exemplariskt, mycket kul att köra. Första dagen såg det ut såhär efter 2 stinter. Justerade krängningshämmaren bak och förbättrade till 1.22.099 men däcken började protestera, cup2 från 2019 har nog gjort sitt. Bilen funkade ypperligt som sövande maskin på vägen mellan Pärnu och Tallinn också 😁 _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
Den var är faktiskt sjukt mångsidig, grymt mycket lastutrymme i en c6a 😁
Nästa äventyr blir nog gran turismo Polonia och sen vidare till ringen för parkering där 😊 _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
Turnen fortsatte till Polen, mot Poznan med granturismo, jag tog båten tjejen och nytillskottet tog flyget.
Framme i Poznan efter 5 dagar hos svärföräldrarna i Tarnobrezg. Middag på lokal. På måndagen var det körning, bilen var svinhal på dem gamla Cup2orna från 2019, fick kört ett 1.43 nånting varv på poznan, lackade ur och satte på medhavda Ar-1, skillnaden var sinnessjuk, satte 1.39.9 och var lätt snabbaste manuella bil, snabbaste för dagen var en 991 gt3rs på Cup2 r med en 1.37.8 nåning. Tiden räckte till en sånhär. Sen åkte vi 90 mil med trailer till Cochem, hämtade nycklar till polarens Exige med Komo-Tecs DSG konvertering. Sen var det dags att briljera, bilen funkade klockrent och andra dagen på 7e varvet lyckades jag med en 7.25 BTG, det var under gulflagg och med sinnessjukt mycket trafik, farten finns lätt för en väldit låg 7a eller tom sub 7. Random gubbe på lokal tog hand om barnpassningen när man skulle käka Avslutade med boende in Insul i ferienwohnung, trevlig utsikt! Hemresan gick bra, stopp i Malmö, man vill alltid ta livet av sig nånstans i höjd med jönköping för att det är så jävla långt hem, stena line som la ner Rostock nynäs........hoppas djävulen tar deras själar. Bilen står kvar där för kommande bravader, fortsättning följer _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
Våra race- och banåkarbilar Corvette C6 Z06 2007 GT3-dödare? | << 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 214 besök idag (27246 totalt) |