Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Eftersnack 2004-05-09 Uråsa flygfält med Attitude Motorclub | 5414 besök totalt |
Vilken dag!
Fint väder, goa bilar och mycket däcksrök... Som vanligt mycket spridning på bilmodellerna. ovanlig svängarbil Kanske den snyggaste bilen Jänkare som används på rätt sätt. FörnedrarSamuel Var där och visade hur man ska ratta. Vann konbanan. (fast det var tight) Bilen med de väldigt snabba växlingarna och höga varven En R1-super seven Lite fler bilder: http://attitude.mine.nu/media/040509urasa/index.htm _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
_________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||||||
Hyffsat. Han slog ut alla bla rakt-fram-raket-Pontiacen och Skyline GT-R'en. Vann stegen alltså. På den bristfälliga tidtagning som gjordes körde han väl runt 13.0. _________________ S a m u e l S i l v e r u d d | www.attitudemotorclub.com | Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||
Jag har "tidkortet" hemma. Enligt det så körde han på 13.3 Skylinen körde på 13.0 på snabbaste repan men sen i stegen så vann R1seven. _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
Kul ! =)
Fick juh en åka med några varv på Kinnekulle för två helger sedan och den går juh nåt helt enormt ! Jag är helsåld på att bygga nåt liknande när jag tröttnat på att åka Scirocco. _________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||||||
Tack så mycket!! Det var en riktig toppendag, fint väder, träffa nytt folk och en rolig bana som inte krävde massa effekt!! Tack Becker för åkturen, det var en riktig höjdare!! _________________ /David Söderblom |
||||||
se där ja! vad körde han för tider jämfört med de andra bilarna? |
||||||
Runt minuten (som jämförelse körde Samuel på 46.9), men det kändes inte som att Roger gav fullt. |
||||||
12.84 enligt g-tech, det var när bilen gick hyfsat. Sen gick det ju rent åt pipan vilket säkert både syntes och hördes. > _________________ Thomas Lindgren |
||||||
Nej den lät inte riktigt friskt det sista rejset. Sånt som alltid händer när det inte får hända Min bil gick helt underbart. Fast nu måste jag börja trimma om jag ska ha nån chans i fortsättningen. Det blev ju lite motstånd när den där Super7 R1:an dök upp, men det är ju sånt som är så kul. |
||||||
Jepp, har dock fixat problemet nu, var läckande ic-slangar som jag trodde. Nu går den riktigt bra, för att vara omappad då. Hur jämnt blev det mellan dig och Lotusen? _________________ Thomas Lindgren |
||||||
När jag åkte hem hade han kört på 48.3 som bäst har jag för mig. Jag körde ju på 46.9. Vet inte om han körde bättre sen när jag åkt hem. |
||||||
Lotusen var snabbare i alla delar av banan utom i vändningen som var klart tekniskt svår. Det är vad jag tror. Han hade visst inte kört med sin bil speciellt mycket heller. För visst är en M3E30 en fantastisk bil men en Seven på 420 kg(?) på slicks ska den inte rå på egentligen. Nu blev det lite förvirrat här men vad jag vill säga att det gjorde du bra Samuel men hans bil var snabbare. Hmm... Undra om ni kommer förstå vad jag menar. Ska nog dricka lite kaffe nu eller nåt. Frågan är när Samuel ska börja tävla på riktigt och inte bara förnedra folk på ban och konbane-träffar Du vet vad jag tycker... _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
Eftersnack 2004-05-09 Uråsa flygfält med Attitude Motorclub | 5414 besök totalt |