Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2004-10-30 Sturup Raceway
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7   >>
17 besök senaste veckan (25402 totalt)
bader
Furulund
Här sen Jul 2004
Inlägg: 248


Trådstartare
Tack alla som deltog. Det var skitkul och gänget var rätt.
Synd på vädret, men tack till alla som hjälpte till att flagga och ordna min kaos teori.


_________________
andreas Engkvist

BMW 325 Ci -01
BMW 330i -00
BMW 535XD -16
MB 300SEL -70
Citera
Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003
Inlägg: 3800



Bilder till oss som inte var med

_________________

--VVTS--
Citera
fridh
Stavanger Norge
Här sen Jul 2004
Inlägg: 655



väldigt blött och halt och grusigt


_________________
Oskar fridh
rondellkrossarn
Citera
Bengt Metz
Oxie ( Malmö)
Här sen Aug 2004
Inlägg: 1754



Tack för bra organisation

Sen start men sen OK

Blött Blött, Caterham, Yokohama A048 = inget grepp

Kul ändå

Passade på att försöka ett annat spår i nya 360 gradaren på förslag från Rikard Ahlin.

Långt ut till vänster, ner till trean (av fyra växlar) efter asfaltskarven höger in mot kanten på vänsterkurvan under fullt pådrag, hård broms, vänster, fyrhjulsdrift under pådrag på trean och ut längst till höger på målrakan.

_________________
Bengt Metz
Caterham Superlight Såld
227hkr 226Nm Zetec DOHC
Quaife type 9 synkad
Roadsport C 2003-2005
Roadsport B 2006
Roadsport A 2007-2017
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851



finns på

http://somogyi.mine.nu/gallery/album59

Fler bilder kommer, jag upptäckte att det är ganska opraktiskt med en digitalkamera som tar ca 2 sekunder på sig från det att man trycker ner avtryckaren tills att bilden tas... så det kommer fler bilder så fort rullen från min Nikon är framkallad och inscannad

// Andreas

(bror till Kristian med 635csi-n)

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 12866



Plåtade också lite...


Rickard gasar på


var kul att se denna!


Bengt halkade omkring på banan


DET ÄR REJS!!


kul kärra.. 'verkade ha lite problem med grepp ibland dock'


lät gött, smattrade och smällde härligt!


friskt vågat, hälften vunnet... banan var ganska blöt..


blött


många kul bilar ute.. tack för åkturen Borg! Väldigt väldigt väldigt väldigt roligt!!!!!


Christian satsade friskt!


en bmw...





hej vad det går!





Stort tack till Sweanders som hämtade mig och Fyhr (och passade på att visa oss fina vägar ut till banan )... samt tack för hemskjutsen eddie, mat var gott
Citera
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3116



Riktigt trevlig tillställning thumbs up
Jag sitter på en kamera med bilder från dagen men kan inte ladda upp dem Andreas du har PM !!

_________________
Edvin Persson
#lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778



Tack Andreas och Habbe för idag, det var riktigt roligt att få ladda på lite. Lite försmak av vinterväglag på sina ställen, men nu ser vi fram emot en givande vinter i garaget för att få fart på alla bilarna. Glömde tyvärr kameran på jobb så jag kan inte bidra med några bilder
Citera
Joni
Lund
Här sen Mar 2004
Inlägg: 292



Trots det inte allt så roliga vädret tycker jag det var mycket trevligt och bra arrangerat!
Blir det mer köra nästa år så kommer jag gärna igen!!

*edit* jo kom på en sak... jag körde i ett pass bakom en vit golf med mörka rutor. vet inte vem det var, men jag ville bara säga att jag hoppas inte du(vem du nu var) inte tog illa upp för att jag blinkade på dig. jag ville bara komma om och du flyttade ju inte på dig. så no hard feelings ok? *edit*

_________________
Jonatan Hertzberg
Citera
David Berglund
Lidköping
Här sen Jan 2003
Inlägg: 731



Måste fråga..
Var det någon scirocco där?

_________________
David Berglund
Ingen Scirocco RSi
Citera
Plexan
Malmö
Här sen Okt 2004
Inlägg: 40



Jättetrevligt idag!! Tyckte att jag fick nyttig kunskap i "halka" med min hyffsat nyinförskaffade BMW

Tyckte för övrigt att arrangemanget funkade bra och att det funkade bra med ledarbil och frivilliga personer med erfarenhet som kunde åka med som mentor.. thumbs up

Tack för alla för alla tips och ansträngningar.

_________________
Chris Ranehov
Citera
Johan Rius
Kävlinge / Skåne
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1212



David Berglund skrev:
Måste fråga..
Var det någon scirocco där?


Nope... Jag fick ingen ordning ordning på bromseriet. Men den ser jätte bra ut i garaget...

_________________
Johan Rius
Tonykart Racer DD2
Citera
Kristian Somogyi
Da Nang
Här sen Okt 2004
Inlägg: 3487



ja jävlar vad halt det var idag.. man kunde ju knappt nudda gasen..

_________________
Kristian Somogyi
www.sportvagnskonsult.com
www.svkcustoms.com
Citera
Joni
Lund
Här sen Mar 2004
Inlägg: 292



Krille_hlm skrev:
ja jävlar vad halt det var idag.. man kunde ju knappt nudda gasen..
Ja det var fina bresladdar du visade oss alla ut på start/mål

_________________
Jonatan Hertzberg
Citera
Kristian Somogyi
Da Nang
Här sen Okt 2004
Inlägg: 3487



Ja, vi satte in kameran på slutet så jag kände att jag var liksom bara tvungen att showa lite
Film kommer på servern såväl som tidigare utlovade bilder som jag inte hunnut/orkat lägga ut ännu..

_________________
Kristian Somogyi
www.sportvagnskonsult.com
www.svkcustoms.com
Citera
borg
Lund
Här sen Jan 2003
Inlägg: 374



Det var inte bara regningt, det var kallt också under 10 grader. Allt för att vi skulle få öva halkkörning.

Synd om er stackare som hade R-däck. Pessimist som jag var så hade jag gatdäck, ett bra val för dagen.
Boxstern trivdes som fisken i vattnet. Riktigt kul! Bra arrangemang och trevligt folk.

Jag upptäckte på vägen hem att jag hade fått ett ENORMT stenskott på huven, inklusive buckla. Det sliter att åka bana. Någon som vet en bra buckleknackare/lackerare i malmötrakten?

_________________
Lotus Exige S1
// Pontus Borg
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778



Jag har kunder som har lämnat in sina bilar på chip's away på industrigatan i malmö, och de har varit nöjda med resultatet. Kan inte på rak arm komma på vad det var för skada eller vad det kostade, men den sista kunden var iaf helnöjd med resultatet. Har inte haft kontakt med dem själv, men kör dit och hör med dem. Annat alternativ är AW-tech, men jag tror inte att de fixar lackskador, bara bucklan i sig. Samma sak med Ditec på krusegatan.
Citera
sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004
Inlägg: 10182



borg skrev:
Jag upptäckte på vägen hem att jag hade fått ett ENORMT stenskott på huven, inklusive buckla. Det sliter att åka bana. Någon som vet en bra buckleknackare/lackerare i malmötrakten?


Jag tycker det var väldigt dåligt av banägaren att inte ha banan sopad, nu fick vi göra det själva men uppenbarligen missade vi en sten som kom fel.

_________________
Anders Hansson
Citera
bader
Furulund
Här sen Jul 2004
Inlägg: 248


Trådstartare
Krille_hlm skrev:
ja jävlar vad halt det var idag.. man kunde ju knappt nudda gasen..


He he he.. det hindrade dig inte från att drifta lite i alla fall. Jag är imponerad av hur du rattar runt din val på vägen. Trevligt att träffa din bror också och hans flicka.. Beklagar att jag inte hade möjlighet att snacka mer, men skulle ju hjälpa min flicka ur leran

_________________
andreas Engkvist

BMW 325 Ci -01
BMW 330i -00
BMW 535XD -16
MB 300SEL -70
Citera
Misa
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet


tsss jag hade ju bara hittat ett trevligt ställe brevid ett litet träd att parkera på

_________________
Maria Engkvist
Citera
bader
Furulund
Här sen Jul 2004
Inlägg: 248


Trådstartare
sweanders skrev:
borg skrev:
Jag upptäckte på vägen hem att jag hade fått ett ENORMT stenskott på huven, inklusive buckla. Det sliter att åka bana. Någon som vet en bra buckleknackare/lackerare i malmötrakten?


Jag tycker det var väldigt dåligt av banägaren att inte ha banan sopad, nu fick vi göra det själva men uppenbarligen missade vi en sten som kom fel.


Ja.. men vi fick ju en halvtimme extra körning

Beklagar stenskottet, men sånt händer
Du kan väl prova att kontakta dessa grabbar, http://www.cardent.se/. De brukar ha lite kunskap om sådana skador.

Eddi -> Tack för fotograferingen... Jag har postat dem på min sida.. Tar för lång tid att ladda upp och pilla på rejsa.. http://www.rivig.net/photogallery/listpics.asp?dir=Car+Related%5C2004%2D10%2D30+sturup.
Ska se om det fastnade något spännande på videon.. så postar jag den också

_________________
andreas Engkvist

BMW 325 Ci -01
BMW 330i -00
BMW 535XD -16
MB 300SEL -70
Citera
Eftersnack
2004-10-30 Sturup Raceway
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7   >>
17 besök senaste veckan (25402 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande