Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
ide på vecko träff för oss linköpings bor?
1 besök senaste veckan (1115 totalt)
Gustav Olofsson
skänninge
Här sen Apr 2004
Inlägg: 526


Trådstartare
fick en ide om att vi i linköping o andra förstås här på rejsa kanske skulle ha någon vecko träff eller nåt där vi tar en trevlig fika på ljugarbänken tex i berg eller liknande under sommaren några som är intreserade

ps.vet ej om topicen ligger under rätt foum del.

_________________
Gustav Olofsson


Volvo V40 T4 2002
Citera
Kristian Larsson
Linköping
Här sen Aug 2003
Inlägg: 5290

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Vi gjorde lite småförsök förra året vilket bla resulterade i ett par fikaträffar på Motala motormuseum thumbs up ,lite cart, nån sväng, en trevlig middag samt julkaffe. Dessutom såg man en del bekanta ansikten på Sviestad.
För egen del tycker jag att det är kul att träffa folk, tid är dock en bristvara Arrangeras det något brukar jag göra ett försök att dyka upp...

_________________
/Kristian Elisson
Citera
Bistec
Linköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 2444



Sviestad gatåkakvällarna är väl ett ypperligt tillfälle att träffas, dit kan man ju komma och ljuga lite även om man inte kör, ta en fika etc...hoppas dom utökar lite på utbudet i kaffeterian bara...


Kan väl bli nån grillkväll etc också....en kul grej kunde väl vara att kanske rent av ta en grillafton på Sviestad i samband med en gatåka kväll....!?

_________________
/ Martin Spetz

Racern:
Citera
Gustav Olofsson
skänninge
Här sen Apr 2004
Inlägg: 526


Trådstartare
Låter som en kanon ide ju grillat är gott

_________________
Gustav Olofsson


Volvo V40 T4 2002
Citera
Magnus K
Linköping / Vikingstad
Här sen Jul 2003
Inlägg: 3873



Helloj!

Jag tycker det låter trevligt men som nyligen begåvad med jobb (äntligen!) så håller jag med Kristian angående tidsbristen...

På Sviesta räknar jag kallt med att härja runt på måndag kvällarna, antingen fikandes eller vridandes en styck risig & röd Porsche 924 runt banan... Vi ses säkert!

Förrexten, gocart ja... Jag mötte allas vår Klas NSX idag, och idén om en liten gocart-träff väcktes direkt? Kanske ungefär som den i Klinga i höstas, men med mera värme?

/Mangan

_________________
Magnus Karlsson, Scott Genius 750
The older I get, the faster I was...
Citera
AndreasNystrom
Eskilstuna
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1374



Jag hänger gärna med på fler GOKart-rejs

Tyckte det var väldigt kul o trevligt förra sommaren!.

_________________
--
Audi A4 TSquattro
Citera
krister Andersson
Finspång - Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2483



Magnus Karlsson skrev:
Helloj!

Jag tycker det låter trevligt men som nyligen begåvad med jobb (äntligen!) så håller jag med Kristian angående tidsbristen...

På Sviesta räknar jag kallt med att härja runt på måndag kvällarna, antingen fikandes eller vridandes en styck risig & röd Porsche 924 runt banan... Vi ses säkert!

Förrexten, gocart ja... Jag mötte allas vår Klas NSX idag, och idén om en liten gocart-träff väcktes direkt? Kanske ungefär som den i Klinga i höstas, men med mera värme?

/Mangan


Man ska bli varm av körningen eller nått Krister (långsamast)på förra gocart träffen

BMWcs/Nord har träff , sista lördagen varje månad , deltagar antalet brukar pendla , men vi har trevligt

_________________
Krister Andersson.
Finspång - Kalix

BMW 325ti
En upptagen Man
Citera
Gustav Olofsson
skänninge
Här sen Apr 2004
Inlägg: 526


Trådstartare
vart är dom träffarna

_________________
Gustav Olofsson


Volvo V40 T4 2002
Citera
Magnus K
Linköping / Vikingstad
Här sen Jul 2003
Inlägg: 3873



Gustav svensson skrev:
vart är dom träffarna

Var dom har varit? I somras körde vi på Sviestad, Norrköping/Kråkvilan, nån sväng på MA Grand prix och sista gången i november på Klinga = kallt då.

Träffarna brukar väl dyka upp här i detta forum, så det är väl mest till att hålla ögonen öppna och kanske själv lägga ut en tråd om man blir för sugen.

/Mangan

_________________
Magnus Karlsson, Scott Genius 750
The older I get, the faster I was...
Citera
Inför träffar
ide på vecko träff för oss linköpings bor?
1 besök senaste veckan (1115 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande