Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Konbanekörning, GBG?
<<   1, 2
7 besök senaste veckan (3489 totalt)
Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003
Inlägg: 8042



NiklasFalk skrev:
Det är Cirrus som arrenderar fältet. Men de verkar hoppa vaje lör/sön hela sommaren


Men på sommaren finns det juh semesterdagar (vardagar) som kan användas till bilkörning....
om det erbjöds konbaneåka en heldag med tidtagning osv till ett pris av ca300-500kr så skulle jag
iaf inte tveka att ta en semesterdag och vara med.
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 19503



SciroccOMats skrev:
NiklasFalk skrev:
Det är Cirrus som arrenderar fältet. Men de verkar hoppa vaje lör/sön hela sommaren


Men på sommaren finns det juh semesterdagar (vardagar) som kan användas till bilkörning....
om det erbjöds konbaneåka en heldag med tidtagning osv till ett pris av ca300-500kr så skulle jag
iaf inte tveka att ta en semesterdag och vara med.
Med tanke på vilket pris hyran låg på hos de som hade det förr så är det ingen omöjlighet.

Det finns ju de som inte vill ha aktiviteter i Juli eftersom de är ute med familjen och seglar... Prioriteringar...

_________________
Niklas Falk
www.MX5RacingClub.se www.SPVM.se www.SVKG.se
Citera
Speedster
Göteborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1031


Trådstartare
Är det några som ska köra i helgen? Jag hoppas få tillbaks fälgarna med nya gummin idag och så det kanske blir till att dra några repor

_________________
Petter Lilled
-Porsche 997S Carrera 2 -05
Citera
Diver
Gbg
Här sen Maj 2003
Inlägg: 199



Jag hoppas det. Men regnar det, så låter jag bli. Sist blev man dygnsur i regnet + att jag nog körde sämst av alla. Varken jag eller bilen tycker om regn!

_________________
/Martin Antosch
931, -79
Citera
Speedster
Göteborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1031


Trådstartare
Däcken har anlänt så om jag får på dom påplats, justerat kopplingen plus lite annat småfix så är den redo...

Hoppas vädret håller i sig så du får tillfälle att rasta Porschen

_________________
Petter Lilled
-Porsche 997S Carrera 2 -05
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 19503



Öckeröväder borde ligga nån halvtimme-timme före Parkbanan så det kommer nog inte regn förrän ca 13:00 eller så

Det har skett lite mer markarbeten på banan sen sist så nu är det ännu mer nysådda gräsmattor mm. Den goda nyheten är att de har grävt ur vattenhindret och fyllt det med singel. Så nu borde det kunna regna mer innan det bli en sjö (vi märker nog om det dränerar nåt så småningom).

Farmartanken som stod mitt i siktlinjen är nu utbytt mot en barack som inte står riktigt så nära (men fortfarande mitt i linjen).

Vi ses 8:30 i morgon.

_________________
Niklas Falk
www.MX5RacingClub.se www.SPVM.se www.SVKG.se
Citera
Speedster
Göteborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1031


Trådstartare
Nu har däcken åkt på, kopplingen justerad, genomslagsgummin monterade thumbs up Då var det dags för en rejäl provkörning när man vet att däcken pallar och vad händer då...motorn får oljebrist vid kraftiga svängar thumbs down Jag hade tänkt att installera ett extra oljetråg med förlängningar till pumprören men jag trodde att det skulle fungera okej så länge men tji fick man för det >
Så nu blir det inget race imorgon > men man får försöka komma förbi och titta, gasa för mig också

_________________
Petter Lilled
-Porsche 997S Carrera 2 -05
Citera
Inför träffar
Konbanekörning, GBG?
<<   1, 2
7 besök senaste veckan (3489 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande