Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2005-06-16 Pråm vid Preem
1 besök senaste veckan (1239 totalt)
RBC-Lars
HQ
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1292


Trådstartare
Krigsman meddelar att en ny krog, belägen på en pråm vid Preem på Norr Mälarstrand i huvudstaden vill ha besök av trevliga, balla bilar av alla kategorier i morgon kväll från 18.00. Mat och dryck utlovas bara man viskar det magiska lösenordet: krigsman.com

_________________
Lars Wiezell

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
Atariman
Stockholm / London
Här sen Apr 2003
Inlägg: 719



Kanske lite dumt att välja just en torsdagkväll för detta iom att de flesta numera nog väljer att åka till Öst 100 på dessa?

_________________
Citera
RBC-Lars
HQ
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1292


Trådstartare
Torsdagskväller är tydligen populära! När man tittat klart, är det dags att besöka vårens sista Racing Bar på Undici, Sturegatan 22, för att snacka racing.......

_________________
Lars Wiezell

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
fuling
Stockholm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 8358

Hjälpmoderator

om de 2 ställena är konkurerande är väll en fråga om vad definetionen av vad en ball bil är, eller?

_________________
Johan Sjölinder
Citera
Atariman
Stockholm / London
Här sen Apr 2003
Inlägg: 719



fuling skrev:
om de 2 ställena är konkurerande är väll en fråga om vad definetionen av vad en ball bil är, eller?


Förvisso - men vad är definitionen för detta vid pråmen vid Preem? På Öst 100 har definitionen hittills iaf varit Viper, Ferrari, Porsche, Lotus, etc.

_________________
Citera
RBC-Lars
HQ
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1292


Trådstartare
Enligt mina andrahandsuppgifter (eller möjligen tredjehands) allt som får folk att titta litet extra. det må vara en Viper, en Hot Rod, en rallybil, en riktig blingblingare, en veteranbil, whatever. Syftet tycks vara att samla ett brett spektra av fordon.

Allt är ju en fråga om tycke och smak, men själv tycker jag det ger mer med ett blandat utbud än att kika på 16 Vipers (inget ont om Viper förstås) eller 72 Hillman Imp (inget ont om smådjävlarna heller)

_________________
Lars Wiezell

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
fuling
Stockholm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 8358

Hjälpmoderator

citat:
Enligt mina andrahandsuppgifter (eller möjligen tredjehands) allt som får folk att titta litet extra. det må vara en Viper, en Hot Rod, en rallybil, en riktig blingblingare, en veteranbil, whatever. Syftet tycks vara att samla ett brett spektra av fordon.

Nu börjar det låter intresank thumbs up

_________________
Johan Sjölinder
Citera
Erik Selim Lundkvist
Farsta Strand
Här sen Dec 2003
Inlägg: 181



fuling skrev:
citat:
Enligt mina andrahandsuppgifter (eller möjligen tredjehands) allt som får folk att titta litet extra. det må vara en Viper, en Hot Rod, en rallybil, en riktig blingblingare, en veteranbil, whatever. Syftet tycks vara att samla ett brett spektra av fordon.

Nu börjar det låter intresank thumbs up


räcker det med att öppna racebussen så att folk kan kolla in? jag är inte svår på lite gratis mat på väg till mantorp...

_________________
Erik Lundkvist
Citera
RBC-Lars
HQ
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1292


Trådstartare
Erik,

en lysande idé

Dessutom tror jag att Fulings vagn kan tilldra sig visst intresse

_________________
Lars Wiezell

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
RBC-Lars
HQ
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1292


Trådstartare
Det är inte alltid man ska lita på andra. Fel besked i flera led gjorde att jag felaktigt skrev att pråmen, som f ö heter Gerda, drar i gång vid sex. klockan åtta, 20.00 ska det vara inget annat!

Nu blir det Undici!

_________________
Lars Wiezell

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
fuling
Stockholm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 8358

Hjälpmoderator

citat:
2005-06-16 Pråm vid Preem

Är detta en engångsföreteelse eller en stående grej?

_________________
Johan Sjölinder
Citera
Inför träffar
2005-06-16 Pråm vid Preem
1 besök senaste veckan (1239 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande