Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2006-02-11 Isbana i Lycksele
1 besök senaste veckan (2923 totalt)
Benny Steen
Umeå
Här sen Feb 2004
Inlägg: 2535


Trådstartare
hur kul som helst,filmen är på 15 meg, MEN HUR LADDAR MAN UPP EN FILM ?

_________________
"It's basic rocketscience"

BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, Volvo FL614 Brandbil!
Citera
super7
Umeå
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5594



Såg ut som ni körde lite avaktande...
Finns det fler filmer än den på sävarforumet?
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=6977

_________________
Nisse Holmgren
Umeå
Citera
Benny Steen
Umeå
Här sen Feb 2004
Inlägg: 2535


Trådstartare
Avvaktande my ass ...

Det är att sitta hemma framför datorn och tycka folk kör långsamt, Du hade noh fått plats med en super-7 också ;-) Nä vi körde så mycket det gick, men 200hästar till och fyrhjulsdrift hade inte gjort ont.. Nu blev det 2'an och 3 mest.

_________________
"It's basic rocketscience"

BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, Volvo FL614 Brandbil!
Citera
super7
Umeå
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5594



Benny Steen skrev:
Det är att sitta hemma framför datorn och tycka folk kör långsamt, Du hade noh fått plats med en super-7 också ;-)

Tyvärr så har Rush:n varit sönder skruvad varje vinter dom senaste åren.
Men när den sitter ihop nån vinter skall den utrustas med rally däck

_________________
Nisse Holmgren
Umeå
Citera
Benny Steen
Umeå
Här sen Feb 2004
Inlägg: 2535


Trådstartare
förstår inte poängen med att skruva sönder bilen, är det inte roligare att köra ?

_________________
"It's basic rocketscience"

BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, Volvo FL614 Brandbil!
Citera
marino carlsson
Lycksele
Här sen Feb 2006
Inlägg: 21



De är bra att du står på dig benny, jag ger er en stor eloge att ni kom och var med oss den dagen. Hoppas att de nästa gång kommer några till av de som gillar att köra från utsocknes vägar.. Nu var ju halva Lycksele i Vilhelmina men nästa gång så ska de väl vara mera peaples på plats.

Hoppas att ni hade trevligt!

Mvh Marino

_________________
Marino Carlsson
Citera
super7
Umeå
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5594



Benny Steen skrev:
Avvaktande my ass ...

Det är att sitta hemma framför datorn och tycka folk kör långsamt, Du hade noh fått plats med en super-7 också ;-) Nä vi körde så mycket det gick, men 200hästar till och fyrhjulsdrift hade inte gjort ont.. Nu blev det 2'an och 3 mest.


Med avvaktande menade jag inte långsamt... men det
hoppas jag du förstod...därav smajlisen
Utan att det inte var Makksimum attakt som finnen brukar säja

_________________
Nisse Holmgren
Umeå
Citera
Benny Steen
Umeå
Här sen Feb 2004
Inlägg: 2535


Trådstartare
närå ingen fara, tonen skall vara rå men hjärtlös eller hur man nu brukar säga :-)

Var det lördag 18 Mars nästa gång ?, dottern fyller 6 år då, men jag skall se om jag kan förhandla om det till söndagen istället med frun :-)

Till dess måste ju jag och Rikard ha gjort några lämpliga modifieringar, mest saknade jag mera effekt och 4hjulsdrift.... hm....

_________________
"It's basic rocketscience"

BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, Volvo FL614 Brandbil!
Citera
marino carlsson
Lycksele
Här sen Feb 2006
Inlägg: 21



Jo de var den 18 som de är storträff med mycket folk men de blir nog träff tidigare som i helgen när ni var här..

Visst är de trevligt med mera motor och 4-hjulsdrift men de är ganska roligt att åka runt å sladda rwd me, halva nöjet tycker jag är å få träffa folk av samma intresse å få vara ute å grilla lite.

Sen äre nu några flera som läser detta och som har barn så tveka inte att ta med dem å deras motorfordon om de har något för vi har en barnbana alldeles bredvid grillplatsen som lämpar sig perfekt för 4-hjulingar och crossare.

_________________
Marino Carlsson
Citera
Eftersnack
2006-02-11 Isbana i Lycksele
1 besök senaste veckan (2923 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande