Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2006-08-20 PCS banmöte på Gelleråsen
2924 besök totalt
FLAT-SIX
Mölnlycke
Här sen Jul 2005
Inlägg: 480


Trådstartare
Ösregn, världens längsta 30 mil från Göteborg på världens tråkigaste väg, blev till
ännu en kanondag i PCS regi. Rolig bana, sol och gruppen "Klassisk"! thumbs up



Vi åkte upp på kvällen innan och hyrde en stuga vid banan. Det hade varit kul med fler...

"Klassisk" var, i mitt tycke, en bra grupp. Det var skönt att bli varvad bara av gammel-elvor
och niofjorton's och slippa förnedras utav Boxsters och andra moderniteter...





I OR såg jag den första Cayman'en på ett banmöte. Trevlig bil, som kan bli en grym banbil om
sisådär 10-15 år!



Nu hoppas jag att Gelleråsen Foto var på plats även denna dag, för lördagens foto var riktigt fina.
Min kamera är (som synes) inte lika lämpat för uppgiften!



CyberDennis lyfter nästan innerhjulet under OR-passet! Jag videofilmade mina körpass.
Det var kul ändä till jag kom hem: kameran stängdes av varje gång jag slängde i tvåan, typ!
Mjukare bil eller ny kamera? Lätt val...



Denna snygga Turbo hade jag som sällskap hela vägen till Götet! Tack för sällskapet, vem du nu
är. Visst är det en tråkig väg? Sveriges kroppspulsåder; E20! Tjenna? Bygg ut den till motorväg nu!

_________________
Daniel Stenberg
3.2 Carrera -84

GEVALIA,
ett snabbkaffe
Citera
Cyberdennis
Trollhättan
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1263



He, he, första gången min bil fastnat på bild .
Väldig otur att inte videokameran funkade som det var tänkt för dig. Det hade varit kul att se annars.

Vårt upplägg med en övernattning på plats kändes väldigt bra när man vaknade utvilad och sent istället för att gå upp i ottan och köra en massa tråkmil innan det är dags att rasta bilen på bana.

Jag kollar i kväll om jag fick något i min kamera som är värt att lägga upp här.

_________________
Dennis Johansen PCS 3413
Porsche 911 SC -83

Saab 9-3 -07
Citera
dan winberg
Göteborg
Här sen Feb 2006
Inlägg: 73














_________________
Dan Winberg
Citera
Cyberdennis
Trollhättan
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1263



Kastar in lite gryniga och korniga bilder...
Rendez vous i Götene då FLAT-SIX kommer från Göteborg och jag slalomade mig från Trollhättan via Lidköping.

Uppresan till Karlskoga bjöd ENBART på regn...

Gevalia visar sig lite på styva linan.


Några andra bilar ville visst hamna på minneskortet också .



och hemresan bjöd på vackert väder.... I alla fall en stund...

_________________
Dennis Johansen PCS 3413
Porsche 911 SC -83

Saab 9-3 -07
Citera
ralex911
Åsa
Här sen Aug 2005
Inlägg: 10



Tjenare Daniel och Dennis!

Jag var på Gelleråsen under lördagen. Vädret var kanon under hela körningen men regnet började knappt 2 mil söder om Karlskoga. Jag mötte er på väg hem under lördag kväll. Vädret var så uselt att jag inte såg er förrän i mötesögonblicket så om ni inte såg mig vinka, ta det inte personligt...

Jag är avundsjuk på er som körde klassikerpasset! Även om jag gillar även nyare bilar så måste det se riktigt skönt ut. Gryniga bilder känns helt rätt i Klassik gruppen.

_________________
Mvh
Roger Alexandersson
Porsche 911 Club Sport
Citera
Cyberdennis
Trollhättan
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1263



ralex911 skrev:
Jag mötte er på väg hem under lördag kväll. Vädret var så uselt att jag inte såg er förrän i mötesögonblicket så om ni inte såg mig vinka, ta det inte personligt....

Det var precis samma för oss, så vi tar det inte alls personligt . Dessutom vill man gärna hålla händerna lagom hårt på ratten när bilen dansar runt i vattenpölarna.

ralex911 skrev:
Gryniga bilder känns helt rätt i Klassik gruppen.

Ja, fast i detta fall var det pga att jag var tvungen att beskära bilderna hårt, men tack för ursäkten .

_________________
Dennis Johansen PCS 3413
Porsche 911 SC -83

Saab 9-3 -07
Citera
Jaffa
Kvicksund
Här sen Nov 2002
Inlägg: 92





oj vad min bil kränger!

_________________
/Martin Görander PCS 2424B
Citera
Eftersnack
2006-08-20 PCS banmöte på Gelleråsen
2924 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande