Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2006-11-10 MPH Eriksbergshallen Göteborg
2158 besök totalt
Barbapappa
Mölndal
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1837


Trådstartare
Var iväg efter jobbet i afton och kikade på lite bilar. Inte riktigt min typ av mässa egentligen kanske, men man får ju gynna såna här tillställningar när dom ligger på rätt ställen. thumbs up Eriksbergshallen är ju inte direkt svinstor men det var väl lagom med bilar där inne får man säga, inte nån direkt knuff och trängsel, så man kunde kika på de bilar man ville utan att ta nummerlapp i stort sett.

Tog inte med mig den stora kameran så min lilla Canon Ixus55 använde jag mig av idag, så några jätteskarpa bilder lär det ju inte bli tal om.


Nåt för de soliga dagarna när man vill känna vinden i håret kanske?


Gott om rattar och vrida på och knappar och trycka på...


Rejsigast på mässan. Carl Rydquist stod det lite här och var på bilen.


GT3RS, färgen blev ju nästan bättre live än när man har sett den i blaskorna.


Corvette C6, verkar vara mycket trevlig.


AMG SL55.


En Alfa från insidan.


Peter Sundfeldt var speaker och det bjöds på lite motormusik i korta etapper med olika vagnar, började med en Enzo, sen blev det 997-rejsbilen( ), sen blev det McLaren Mercan och sen var det väl en 612 Scaglietti som fick gasas upp lite.


En liten översiktbild ovanifrån.

Fler bilder från min kamera finns här!

_________________
Peter Karlsson
Citera
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 3410



Jag var där igår! Det var en kul lite mässa. Tack till Lars Holst som fixat till det här! Jag hittade dig tyvärr inte när jag skulle säga hejdå.


_________________
Nils Ljung
BMW 325i -87 (banrace edition)
600hk, 800Nm på BANA
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18615



Kul att kika lite på bilar när det ändå var "i kvarteret".

Var rätt knökat idag och det var svårt att komma i närheten av "mediaspektaklet". Roligt med lite motorljud ist för bara titta. Tyvärr hölls mikrofoner otroligt nära avgassystemet så även om man stog fem meter från bilen så hördes det bara distat ljud från högtalarna på vissa bilar (Porschen märktes det mest på). Ferrarisarna överröstade det mesta.

Trevligt att prata med lite nya personer med, flatsix här på forumet t ex.

_________________
/Mats Strandberg
onemanracing.com

BMW 330i -05
Citera
Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1716



Barbapappa skrev:

Peter Sundfeldt var speaker och det bjöds på lite motormusik i korta etapper med olika vagnar, började med en Enzo, sen blev det 997-rejsbilen( ), sen blev det McLaren Mercan och sen var det väl en 612 Scaglietti som fick gasas upp lite.


Fan då! Detta missades totalt!
Var ändå där drygt två timmar under fredagskvällen, samma dag som dig tydligen. När startades bilarna upp? Vi var väl där från ca 16:30-18:30..

Såg Carl R och tänkte gå fram och hälsa. Men han var ju upptagen mest hela tiden.. Gött att du kommit upp dig Carl thumbs up

_________________
Rachid Rachid
Citera
Barbapappa
Mölndal
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1837


Trådstartare
Rash skrev:
Barbapappa skrev:

Peter Sundfeldt var speaker och det bjöds på lite motormusik i korta etapper med olika vagnar, började med en Enzo, sen blev det 997-rejsbilen( ), sen blev det McLaren Mercan och sen var det väl en 612 Scaglietti som fick gasas upp lite.


Fan då! Detta missades totalt!
Var ändå där drygt två timmar under fredagskvällen, samma dag som dig tydligen. När startades bilarna upp? Vi var väl där från ca 16:30-18:30..

Vet inte vad klockan kan ha varit, men efter 18.30 var den nog när det startades bilar i hallen. Så där värst jättehäftgt var det ju inte ska ju erkännas, Mercan hördes ju knappt, men Porschen var det inte nåt fel på. thumbs up

_________________
Peter Karlsson
Citera
Eftersnack
2006-11-10 MPH Eriksbergshallen Göteborg
2158 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande