| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Service eller test av dina spridare
|
5 besök senaste veckan (10306 totalt) |
|
Jag har en spridartestare/rengörare som jag gör lite jobb med på fritiden. Så har du en bil som går illa, eller bara vill ha dina spridare testade innan säsongen eller mappningen så finns det hjälp att få! Jag håller till i Stockholm... Och jag kommer att hålla "hobbypriser". mvh Lars Bodin rotarytech@gmail.com mobil: 0734997754 För er som undrar, jag har frågat om lov för att lägga upp den här annonsen! _________________ Lars Bodin Wankelfantast Bygger guldfärgade motorer... Testar och renoverar dina spridare! |
||
|
_________________ Lars Bodin Wankelfantast Bygger guldfärgade motorer... Testar och renoverar dina spridare! |
||
|
pris på 4 nismo spridare!
Hej! jag har 4 stycken Nismo (sidomatade) 550cc spridare som jag skulle villa ha rengjord och testad! pris på detta? Och hur lösar vi det logistisk?! _________________ Kim Frederiksen Nissan S14a -97 2.2 Mazworx BMW 325iM Touring <--- Saknat.. Famous last words: I feel very confident behind the wheel of this car... |
||
|
|
||
|
Re:
Flödesjustera kan man inte göra... Att "gnista" dom som det pratas mycket om förstör sprutbilden. Inget jag rekommenderar... Däremot så är det smartare att ha ett sett extra att plocka av, så att man kan få dom så nära varandra som möjligt i flöde. Med andra ord, jag testar dom, kör dom sedan rena i tvätten och byter filter och o-ringar. Och slutligen kör dom en gång till för att få ett mer exakt värde på varje insprutare efter rengöringen. _________________ Lars Bodin Wankelfantast Bygger guldfärgade motorer... Testar och renoverar dina spridare! |
||
|
Hej,
Jag har 6st lågohmiga spridare från en BMW (Boschspridare) som jag skulle vilja ha rengjorda och kontrollerade. (Samt nya filter) Pris på detta? Hjärtligt tack på förhand, Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||
|
Re:
Svarat med PM _________________ Lars Bodin Wankelfantast Bygger guldfärgade motorer... Testar och renoverar dina spridare! |
||
|
Jag söker för eget bruk EV14 spridare, då gärna 60mm 550cc
Provbänken står också kvar, om ni vill ha hjälp att kolla era spridare... _________________ Lars Bodin Wankelfantast Bygger guldfärgade motorer... Testar och renoverar dina spridare! |
||
|
Jag har flyttat ut till Örsundsbro...
Och spridarbänken har jag numera på hemmaplan, så bara att höra av sig om man vill ha hjälp... _________________ Lars Bodin Wankelfantast Bygger guldfärgade motorer... Testar och renoverar dina spridare! |
||
![]() |
SÄLJES
|
5 besök senaste veckan (10306 totalt) |