| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Kör du på trackdays eller håller du på med racing? Eller nyfiken på att testa? Välkomna att dimpa ner i Rejsas virtuella soffa! Sveriges med marginal största sajt kring bankörning med över en halv miljon sidläsningar i månaden.
Senaste trådarna och inläggen
24 Jun 23:16
Inför träffar
2026-08-14 Superstage Emmaboda (Opel Speedster)
senaste inlägg av sliparn
24 Jun 21:44
Våra race- och banåkarbilar
Datsun s30 1977 med Formel 2 växellåda
senaste inlägg av Gsengineering
24 Jun 21:30
Våra race- och banåkarbilar
BMW e46 330 turbo + 325i långloppa
senaste inlägg av Benny Steen
24 Jun 21:04
Våra race- och banåkarbilar
Ford Focus 2.0 Sedan -05
senaste inlägg av Victor.
24 Jun 20:26
Bilder o videos
Ögongodistråden
senaste inlägg av elCrillo
24 Jun 19:26
Våra race- och banåkarbilar
Porsche 944 -84 | Nyårslöftet
senaste inlägg av Eddie Varvstopp
24 Jun 19:06
Våra race- och banåkarbilar
Volvo 343 -83 "R"emjohan race till gata Edt
senaste inlägg av gasekke
24 Jun 18:10
Våra race- och banåkarbilar
Porsche 996 Carrera 2 2001
senaste inlägg av Svante
24 Jun 17:49
SÄLJES Banracingbilar
SÄLJES: Saab 9-3 coupé -98 500hk+ ombyggt fordon taklucka
senaste inlägg av Saab_basse
24 Jun 12:37
KÖPES
KÖPES: 6 punktsbälte!
senaste inlägg av elCrillo
24 Jun 12:21
KÖPES
KÖPES: Porsche 986 2.5/2.7 uppsättning bromsok
senaste inlägg av Alex H
24 Jun 12:15
SÄLJES
SÄLJES: Millway topplagringar F87(N55) samt F2x/F3x/F4x
senaste inlägg av SILJE
24 Jun 10:47
SÄLJES
SÄLJES: Porsche stolar
senaste inlägg av Michael Th
24 Jun 08:03
Våra race- och banåkarbilar
Se7en: Westfield -03 Martini Edition
senaste inlägg av Marcus Gustafsson
23 Jun 23:37
KÖPES Bilar
KÖPES: e30/e36/e46
senaste inlägg av Hööken
23 Jun 18:42
Våra race- och banåkarbilar
Porsche 924 CS 1977. Monterar.
senaste inlägg av Lindkvist
23 Jun 18:02
Andra projekttrådar
Opel Ascona 1980
senaste inlägg av Mikko_
23 Jun 17:42
SÄLJES
SÄLJES: Caroli Gokartar, 2st
senaste inlägg av nordenstrom
23 Jun 17:07
Däck för banåka
Skada på Kumho V70A
senaste inlägg av Rolle Scirocco
23 Jun 16:18
Skruva banåkabil
Renovering/Genomgång av TURBO aggregat
senaste inlägg av nils19
23 Jun 16:04
Allmänt banåkaforum
Ny kategori rekordkörningar - självkörande
senaste inlägg av meantek
23 Jun 15:34
Allmänt banåkaforum
Arlanda Test Track läggs ner
senaste inlägg av Mats Ahlgren
23 Jun 15:23
Andra projekttrådar
Volvo 142 -68 Cruiser
senaste inlägg av Cassius
23 Jun 14:04
SÄLJES
SÄLJES: Einstar 3d scanner
senaste inlägg av Niklas Sandström
23 Jun 12:09
SÄLJES
SÄLJES: Slicks 13
senaste inlägg av Mildseven
23 Jun 12:00
SÄLJES
SÄLJES: Motorhuv / Vinge och baklucka till BMW
senaste inlägg av Håkan M
23 Jun 10:23
Våra race- och banåkarbilar
VW Golf 2003 - övningskörningstrackdaybil
senaste inlägg av robber
23 Jun 10:20
Våra race- och banåkarbilar
Skoda Octavia 1.8t 4x4 aka "Syskonbilen"
senaste inlägg av robber
23 Jun 06:35
Skruva banåkabil
Tändkablar och tändspole till 1991 Miata
senaste inlägg av jonaslundin
23 Jun 06:25
Våra race- och banåkarbilar
Porsche Cayman 987 '08
senaste inlägg av Lindkvist
|
Nyheter och notiserArlanda Test Track läggs ner
Initierad källa berättar att området som banan är byggd på kommer bebyggas. Otroligt tråkigt.
/forum/viewtopic.php?p=1811386#1811386 SCR = Racing med otroligt snabba Clubmanbilar
Nyfiken på hur det är att rejsa med Clubmanbil? Här finns en tråd med massa info och ett bra ställe att ställa frågor till gänget i Scandinavian Clubman Register: läs mer och fråga på här > >
Enkel och (hyfsat) billig racing?
Det finns flera sätt att få köra racing för rimliga pengar. Långlopp med vanliga bilar finns flera olika arrangörer att välja mellan till exempel. För sprint racing så minns kanske en del Fyndbörsen Cup som gick under SSK-serien klass 1. Jimmy Pettersson verkar vilja få fart på klassen, han skriver "Har du en gammal jtcc bil? En gammal "fyndbörsen" bil, enklare rallybil, osv osv, letar ni efter någonstans att köra?"
Läs mer > > Racerapporter
R-däckstest
Årets bankalender
Årets långt över fyrahundra race, trackdays, licenskurser, träningstillfällen och mera är upplagda:
rejsa.nu/bankalender Scuderia Hanseat på Nürburgring
... är tillbaka nästa år och nu dessutom i svensk regi!
Läs mer och diskutera > >
|
| Rejsa.nu - Turn in, Apex, Flat out! |