Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Eftersnack 2011-07-23 Landracing speedfestival Mantorp | 1, 2, 3, 4, 5 >> 19 besök senaste veckan (20327 totalt) |
Jäklar va kul d va o köra åt "rätt" håll! Men herregud va svårt till en början Flytet infann sej inte förens de sista varven kändes d som.
Hoppas verkligen på en fortsättning på detta evenemang! och Glenn! Du hade rätt angående vädret Avkylningsvarvet på time attack finalen så kom de första dropparna! Hoppas på mycket bilder och videos då ja såg kameror på i princip varenda bil som körde!! MVH Pontus _________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
||||
Vi körde ju vänstervarv ist för högervarv. _________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
||||
Ja fy fan vad kul detta var Har så mycket intryck från detta som inte går att förmedla i text bara
Skitkul är ju bara förnamnet , leskigt som fan var det dom första varven men när flytet infann sig så gick det ruskigt fort Skit vad fort det gick på strippen rakan Hade 230blås innan chikanen ( kan tänka mig hur fort det hade gått utan chikan ) Rom området var kul som fan men ojämnt var ju bara förnamnet Vädret kunde inte ha varit bättre heller , varmt som bara den och svettigt Fick kört 60varv sammanlagt vilket blir 25mil i runda slängar och det gick åt 140liter sprit + ett sönder kört slicks så jag är nöjd . Bästa fajten hade jag med en röd M5 , fy fan vad vi svinade runt banan Bästa varvet för min del blev 1,54,426 vilket jag är nöjd med , blev ju 15 man av 57 som hade transponder Enda negativa eller inte ( ta inte detta som gnäll nu bara ) som jag har att säga vart att förarmötet kom igång sent och blev lite långt då folk började bli urtråkade och började tjöta så det blev lite svårt att uppfatta vad ni sa då man stog längst bort i samlingen + att själva körningen kom igång sent . Men som Peter Sandsrtöm sa till mig så är det första gången för er att anordna nåt sånt så det blir lite så här i början och jag har fullt förståelse för er , är inte lätt att ro i hamn ett sådant event Nu hoppas jag att ni tar det på rätt sätt och fixar en sådan körning igen då jag är skitsugen på detta och Glenn NÄSTA GÅNG SKA JAG KÖRA MED FYRHJULLSTÄLL I ALLA KURVOR och som sagt upp med bilder LEWAN jag vet att du har massa bilder _________________ --VVTS-- |
||||
Det var det roligaste jag gjort i år ! Bara känslan att bränna ner mot Rom kurvan med plattan i mattan
som man gått och tänkt på i typ 20 år ! och nu fick man göra det Kom på 38 plats av 57st som hadde transponder, Är nöjd med det med tanke på vad jag körde för bil. Fick även förtroendet av Knotan att provköra hans formelbil Jag kommer nästa år också om det blir nått ! _________________ Behöver du hjälp med din motor eller racebil? http://www.schmidtracing.net Sponsrad av http://www.bjprace.com |
||||
Ja detta var första gången för mig på bana och det va riktigt kul! Synd bara att lmm la av när jag började få lite flyt i körningen och temp i slicksen. Fick bli limp home mode för mig :P
Ny asfalt i rom kan nog behövas och lite avåkningszoner men shit vad kul jag hade! _________________ Simon Johansson |
||||
Det vet jag ju, men hängde upp mig på "rätt" bara _________________ Viktor Starkman |
||||
Jamen,, sedär. Jag och Glenn var nästan rädda för en sånhär tråd. Men änsålänge inga krav på stupstocken.
Så vad tycker ni nu då, är detta nått att spinna vidare på? Jag tyckte det var sketagrymt. Mycket köra för de som ville o lite ballt med pacecar start i timeattackfinalen. Det verkar ha funkat bra med att åka åt detta håll, att asfalten var kass i ROM slingan var ju inget konstigt direkt, men jag tror nog att det kommer bli ändring på det framöver. Jättesynd dock att Strippmomentet regnade bort. Det var där det hade visat sig vem som hade en bra MULTIBIL. En bil som bara är snabb på bana el stripp måste vara mycket enklare att bygga än en som funkar på bägge? Sen var det oxå synd att uppslutningen på afterspeeden var tämligen skitkass, men våra grabbar i partyduon SUROFUL rockade som om de stod för hela globen och spelade. Så vad sägs,, ska vi göra det en gång till? :-) _________________ Joakim Gustafsson |
||||
_________________ Behöver du hjälp med din motor eller racebil? http://www.schmidtracing.net Sponsrad av http://www.bjprace.com |
||||
Jag var bara där och tittade lite ett par timmar, blev ganska körsugen om man säger så.
Hade jag haft bättre koll på när det var och haft friska däck på bilen så hade jag gärna kommit och agerat bromskloss ute på banan _________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
||||
Jag e lugnt på igen!! Då kommer ja stanna kvar o va me på after-track oxå..Det roligaste med allting är ju att tjata me folket efteråt
Blir d mer iår måste ni förvarna så ja kan skaffa en extra uppsättning belägg t bilen _________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
||||
Lätt, vi ses nån kväll runt 22, ta med stora bultsaxen så kör vi hehe. Nä fan inte i år det orkar vi inte..(tror jag) men VÄLDIGT gärna igen sen efter lite justeringar o snideri på banan _________________ Joakim Gustafsson |
||||
Detta var årets bästa event hittills, Många tack till organisatörerna, upplägget var toppen syn på regnet att åkningen på kvällen försvann.
Jag tycker klassindelningen, körtider mm funka bra sedan tycker jag vi ska ska jobba för att banan kan öppnas åt detta håll och i full sträckning. jag kommer nästa år, mer klar mer laddning mer fart _________________ Martin Viberg |
||||
Eftersnack 2011-07-23 Landracing speedfestival Mantorp | 1, 2, 3, 4, 5 >> 19 besök senaste veckan (20327 totalt) |