Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
"The remote procedure call failed. "
9 besök senaste veckan (180 totalt)
Bamsefar
Lidingö
Här sen Mar 2003
Inlägg: 2954

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
Normalt sett fungerar allt bara - men sedan typ något dygn eller två, lite sådär lagom irriterande sporadiskt, så kommer det en "The remote procedure call failed. " - det är bara att göra re-load, så kommer allt upp igen. Men jag är bortskämd med att det brukar fungera...

_________________
Lars H
Bamsefar kan vara närmare än du tror....
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41586

Forumägare
Forumägare

Bamsefar skrev:
Normalt sett fungerar allt bara - men sedan typ något dygn eller två, lite sådär lagom irriterande sporadiskt, så kommer det en "The remote procedure call failed. " - det är bara att göra re-load, så kommer allt upp igen. Men jag är bortskämd med att det brukar fungera...


Jag startar om en extra gång ikväll thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
Bamsefar
Lidingö
Här sen Mar 2003
Inlägg: 2954

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
Fick en till precis, skulle "bara" kolla in rejsa tråden och det slutade i remote proc meddelandet. Udda grejj detta?

_________________
Lars H
Bamsefar kan vara närmare än du tror....
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11277



Bamsefar skrev:
Udda grejj detta?


Njä, händer mig då och då. Tillräckligt ofta för att inte vara udda, tillräckligt sällan för att inte vara störande.

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41586

Forumägare
Forumägare

Bamsefar skrev:
Fick en till precis, skulle "bara" kolla in rejsa tråden och det slutade i remote proc meddelandet. Udda grejj detta?


I loggarna så brukar det vara sisådär tre, fyra eller så notifieringar per dag som skulle kunna vara de här. Den 25 och 26 april däremot var det betydligt fler. Men efter extra omstart verkar det ha gått ner till den normla nivån igen. Jag kan bara gissa villt på att det tex kan vara någon som gör någon väldigt tids- och minneskrävande sökning eller så som tajmar ut och ställer till det för efterföljande besökare. Vem vet....

_________________
Magnus Thomé
Citera
Foruminfo/frågor
"The remote procedure call failed. "
9 besök senaste veckan (180 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande