Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 E46 CSL 2003, >>> 10 year anniversary <<<
<<   1, 2, 3 ... 122, 123, 124 ... 136, 137, 138   >>
73 besök senaste veckan (527060 totalt)
bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 1083



Evilution skrev:
Kommer ni ta hem US M3'or för allmän försäljning eller?
Hur är det isf med E46... Är det en US-spec motor i den lika som i E36??
Skulle vara väldigt intressant att få en ungefärlig prisbild på en sån.


grenrör och bromsskivor är allt som skiljer US e46 m3 och EURo m3 om jag hittat rätt info på nätet. (minst lika säker källa som aftonbladet )

_________________
Sammy Lundin
Citera
matte #25 tornado
falkenberg
Här sen Feb 2005
Inlägg: 590



Här kommer en liten teaser om nästa veckas jobb. Skall sedan testas på ringen 11-12 april om allt lirar.
Mkt spännande Ett helt nytt kapitel att lära sig och läsa på. Just nu är jag helt i händerna på "experter" men det är helt ok
[/quote]

Hmm. Misstänkt likt våran hjulupphängning på Tornadon!!!

_________________
Mattias Pålsson-#25 tornado
Citera
gladiatorn
Borås
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1540


Trådstartare
matte #25 tornado skrev:
Här kommer en liten teaser om nästa veckas jobb. Skall sedan testas på ringen 11-12 april om allt lirar.
Mkt spännande Ett helt nytt kapitel att lära sig och läsa på. Just nu är jag helt i händerna på "experter" men det är helt ok


Hmm. Misstänkt likt våran hjulupphängning på Tornadon!!![/quote]

Det kan det vara om du bor i närheten eller har haft hjälp av Matz på snowdragon, jag har ingen aning för denna bild fick jag som referens av Matz på hur våra länkarmar skall se ut eller likna.
Men Jobbet att bygga dem startar Matz nästa vecka och skall vara klara innan ringenresan...helst
Mkt spännande

_________________
Anders Fransson

http://www.facebook.com/loaded.se
Citera
Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006
Inlägg: 11883



Ser bra ut som vanligt thumbs up
Lycka till

_________________
M ats Thur fjell
www.blaq.se
Citera
matte #25 tornado
falkenberg
Här sen Feb 2005
Inlägg: 590



gladiatorn skrev:
matte #25 tornado skrev:
Här kommer en liten teaser om nästa veckas jobb. Skall sedan testas på ringen 11-12 april om allt lirar.
Mkt spännande Ett helt nytt kapitel att lära sig och läsa på. Just nu är jag helt i händerna på "experter" men det är helt ok


Hmm. Misstänkt likt våran hjulupphängning på Tornadon!!!


Det kan det vara om du bor i närheten eller har haft hjälp av Matz på snowdragon, jag har ingen aning för denna bild fick jag som referens av Matz på hur våra länkarmar skall se ut eller likna.
Men Jobbet att bygga dem startar Matz nästa vecka och skall vara klara innan ringenresan...helst
Mkt spännande [/quote]

Då är det nog så att det är våran bil som är på fotot, Jag hade ett något luddigt samtal med Matz förra veckan... något om våran framvagn och Loaded... Matz har iaf planerat in ett garage besök i vårat garage jämte Falkenbergs motorbana i veckan.

_________________
Mattias Pålsson-#25 tornado
Citera
MatzOlli
ÅSA
Här sen Jun 2006
Inlägg: 860



tänk vad lite kaffebröd och mys kan åstadkomma

rapporter på byggeriet kommer säkerligen finnas här..

_________________
Matz Olli 0702-263604
Fluffen en gammal grön compact
Citera
GustafB
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4330



gladiatorn skrev:

Sedan byter Loaded look inför 2010. Vi testar denna gång att foliera Loaded med en "Lambo" nyans. Det ser hittills ut att bli riktigt lyckat.




Nu ser den nästan ut som den gjorde före motorjournalen-incidenten. Ni skulle passat på att ta en annan färg nu när nu folierade.

_________________
Revline 968 GT1
Gustaf Burström.
Citera
gladiatorn
Borås
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1540


Trådstartare
GustafB skrev:
gladiatorn skrev:

Sedan byter Loaded look inför 2010. Vi testar denna gång att foliera Loaded med en "Lambo" nyans. Det ser hittills ut att bli riktigt lyckat.




Nu ser den nästan ut som den gjorde före motorjournalen-incidenten. Ni skulle passat på att ta en annan färg nu när nu folierade.

I verkligheten är det väldigt stor skillnad men såklart att kontrast till t ex vitt hade ju varit tydlig skillnad. Men autostripe.se fick välja vilken folie de ville testa å jag är inte den som är den Men Loaded haar en sista resa att göra med färgen den dagen jag hittar den färgnyans som stämmer med min inre färgkarta, då ansluter sig Loaded en gång för alla the "Hall of Paint"

_________________
Anders Fransson

http://www.facebook.com/loaded.se
Citera
SRD
Kvänum
Här sen Dec 2005
Inlägg: 902



gillar det nya stuket mycket. ser ut som en mycket arg bil nu

_________________
Jimmy Bronwaller
WWW.speeding.nu
Citera
gladiatorn
Borås
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1540


Trådstartare
Till helgen blir det vårpremiär för Loaded. Då vårmönstar vi på ringen och värmer upp med ljuva sånger från VLN på Lördagen.
Här är listan med medverkande bilar på måndagens trackday.



Patrik på ND Däckmaskiner www.ndm.se fick en provtur i helgen och kände väl att han ville utmana Loaded på 402m med sin välpreppade vette Men vi får ta med han till ringen först för att se om vetten klarar att svänga först

_________________
Anders Fransson

http://www.facebook.com/loaded.se
Citera
Jokke_
östra götaland
Här sen Jan 2010
Inlägg: 33



Den där listan var ju inte alls imponerande

Ser ut att bli kul för er. Visa dem hur en bil ska köras nu
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 5538



Fyra MINI:sar som kommer att skrämma livet ur Loaded

Vem kör? Du Frasse eller Göransson?

_________________
BMW MC-klubben
Citera
HighLevelofSweden
Tokholm
Här sen Apr 2004
Inlägg: 476



gladiatorn skrev:
Till helgen blir det vårpremiär för Loaded. Då vårmönstar vi på ringen och värmer upp med ljuva sånger från VLN på Lördagen.
Här är listan med medverkande bilar på måndagens trackday.



Patrik på ND Däckmaskiner www.ndm.se fick en provtur i helgen och kände väl att han ville utmana Loaded på 402m med sin välpreppade vette Men vi får ta med han till ringen först för att se om vetten klarar att svänga först


Kanonlista & kul att se dig där nere och Loaded i action med att köra skiten ur vår stackars gamla Impreza!!

_________________
Patrik Fürstenhoff
High Level of Sweden
Citera
-oskar-
Visby / Gotland
Här sen Aug 2007
Inlägg: 217



/Fürstenhoff. skrev:
gladiatorn skrev:
...


Kanonlista & kul att se dig där nere och Loaded i action med att köra skiten ur vår stackars gamla Impreza!!


Jag undrade just om nån av Imprezorna var din..
Ska bli kul att höra hur det gått för er både!

Blir det bara test och inställning eller kommer det något rekordförsök?

_________________
Oskar Klimczak-Hultgren
Citera
HighLevelofSweden
Tokholm
Här sen Apr 2004
Inlägg: 476



-oskar- skrev:
/Fürstenhoff. skrev:
gladiatorn skrev:
...


Kanonlista & kul att se dig där nere och Loaded i action med att köra skiten ur vår stackars gamla Impreza!!


Jag undrade just om nån av Imprezorna var din..
Ska bli kul att höra hur det gått för er både!

Blir det bara test och inställning eller kommer det något rekordförsök?


För min del blir det bara test av nya kameror, fjädring samt lite "TAXI" körning av diverse kul folk - dock skulle det vara förbenat kul att se Loaded köra för fullt så att man vet vad man har att tampas med!!

_________________
Patrik Fürstenhoff
High Level of Sweden
Citera
Kristian Somogyi
Da Nang
Här sen Okt 2004
Inlägg: 3487



Vilken ska du köra med då?
Den nye?

/Fürstenhoff. skrev:
-oskar- skrev:
/Fürstenhoff. skrev:
gladiatorn skrev:
...


Kanonlista & kul att se dig där nere och Loaded i action med att köra skiten ur vår stackars gamla Impreza!!


Jag undrade just om nån av Imprezorna var din..
Ska bli kul att höra hur det gått för er både!

Blir det bara test och inställning eller kommer det något rekordförsök?


För min del blir det bara test av nya kameror, fjädring samt lite "TAXI" körning av diverse kul folk - dock skulle det vara förbenat kul att se Loaded köra för fullt så att man vet vad man har att tampas med!!

_________________
Kristian Somogyi
www.sportvagnskonsult.com
www.svkcustoms.com
Citera
gladiatorn
Borås
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1540


Trådstartare
För vår del blir det bara att ha roligt och köra bil denna gång samt möta några av våra kontakter i vårt sponsornätverk. Men det blir så klart några varv med Göransson, en behandling som Loaded behöver ha varje år för att må bra.

om det skulle bli något mer försök till en ännu snabbare tid med Loaded i framtiden, så skall lite finlir byggas på bilen först.

Men Loaded är ju matt folierad nu så det är ingen vaxfinish på lacken vilket bromsar luften...ju

_________________
Anders Fransson

http://www.facebook.com/loaded.se
Citera
tuben
Sigtuna
Här sen Feb 2004
Inlägg: 76



Vi ses där

_________________
Daniel Thunberg Ivner

Hjälpmek Puppan Racing
MINI Cooper S cab -14
VW Scirocco GTI 2,0 -83 Super Leicht(under ombyggnad någonstans i Belgien)
Citera
gladiatorn
Borås
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1540


Trådstartare
Tuben skrev:
Vi ses där

ja de gör vi

_________________
Anders Fransson

http://www.facebook.com/loaded.se
Citera
gladiatorn
Borås
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1540


Trådstartare
Här kommer lite bilder från några av oss på ringen den gångna helgen
Jr Blank gillade vårt varierande väder denna helg. Mest av allt gillade han regnet för då var det minst bilar på banan Men han trotsade fyslagarna med r däck i hell regn. Vädret gick från mulet till pyttesol till regn till snöblandat regn till hagel till gud öppnade himlen å lät allt lämna himlen. Helt fantastiskt


Per på Eurotransport visade prov på att insidan alltid är bäst för omkörning. Per gjorde en shakedown med sin nyinförskaffade M3a, gick som tåget.


Sedan så lokaliserade vi herr och frau Hartge denna helg. Här ser ni vad vi tror är Herr Hartge
De såg ut att testa ut en ny design på blinkers inför kommande kollektion


Mer bilder kan ni finna på http://www.highspeedfotos.de/galerie.html och creds till fotografen Marius Graf

Här en liten bild på en glad svensk medåkare som i all hast åkte från sin hjälm men han ville ha en anledningen att återvända till Grüne hölle Gissa medåkaren

_________________
Anders Fransson

http://www.facebook.com/loaded.se
Citera
gladiatorn
Borås
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1540


Trådstartare
Mums...lite frukost


Lite väl mycke PS3 här kanske...men kanske får man flyga


Alltid lika härligt med bilder från karusellen

_________________
Anders Fransson

http://www.facebook.com/loaded.se
Citera
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 E46 CSL 2003, >>> 10 year anniversary <<<
<<   1, 2, 3 ... 122, 123, 124 ... 136, 137, 138   >>
73 besök senaste veckan (527060 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande