Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Peeter i lådbilen på Ringen.
<<   1, 2, 3, 4, 5
21 besök senaste veckan (15817 totalt)
torque
Gävle
Här sen Jun 2004
Inlägg: 917



BTG skrev:
Anders Jonsson skrev:
och här en på mig själv på samma ställe. Som ni ser tar jag det mycket lugnare...

Hahaha...ja så skulle den ödmjuke utrycka det. Den objektive ( ) skulle säga att den gula GT3:an sannolikt matar på lika bra, dock med ett mer välavstämt chassie.


Den granskande skulle säga att "den gule" kommer att lyfta på hjulet inom någon millisekund precis på samma sätt som "den röde" gör.....

_________________
Charlie Strömnes
Oreca Viper Competition Coupe #105
7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8306



torque skrev:
BTG skrev:
Anders Jonsson skrev:
och här en på mig själv på samma ställe. Som ni ser tar jag det mycket lugnare...

Hahaha...ja så skulle den ödmjuke utrycka det. Den objektive ( ) skulle säga att den gula GT3:an sannolikt matar på lika bra, dock med ett mer välavstämt chassie.


Den granskande skulle säga att "den gule" kommer att lyfta på hjulet inom någon millisekund precis på samma sätt som "den röde" gör.....


Den lyhörde skulle hålla med...

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Frazze
Kristianstad
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1454



Den uppmärksamme lägger märke till en annan sak: tittar man noga så ser det ut att vara mer fart i bilden på Anders GT3.
Titta på staketet till vänster och den gula vägmarkeringen (eller vad det nu är)
längst till höger i bild så ser det ut som det är mer rörelse i bilden på Anders bil än den röda RS'en

_________________
/// Mvh Ferenc Papp
Citera
Peeter
Torshälla/Eskilstuna
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2993



BTG skrev:
Anders Jonsson skrev:
och här en på mig själv på samma ställe. Som ni ser tar jag det mycket lugnare...

Hahaha...ja så skulle den ödmjuke utrycka det. Den objektive ( ) skulle säga att den gula GT3:an sannolikt matar på lika bra, dock med ett mer välavstämt chassie.

Precis, det är därför inte Lådbilen heller lyfter på framhjulet!

_________________
Peeter Pahv
Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
Citera
Anders Jonsson
Bromma
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1529



Snillen spekulerar ser jag!

Fina bilder i alla fall. thumbs up

Faktum är att jag inte tror mig ha hjullyft där, tycker ThORStens är ganska extremt. Det kan kankse bero på att han tar en ännu tightare linje in emot staketet och att det är guppigare där? Någon annan som tror sig ha hjullyft här?

_________________
Med vänliga hälsningar
Anders Jonsson
Citera
Nürburgring
Peeter i lådbilen på Ringen.
<<   1, 2, 3, 4, 5
21 besök senaste veckan (15817 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande