Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2004-12-20 Gokart Klinga/Linköping/Norrköping
<<   1, 2, 3, 4   >>
1 besök senaste veckan (9909 totalt)
kotten
Linköping
Här sen Jan 2003
Inlägg: 402



Eric,

Det finns plats. Niclas och Klas skall med i min bil. Vart bor du?

_________________
Porsche Cayman GT4 -16
Citera
Spirou944t
Askeby->7 min från Sviestad
Här sen Dec 2003
Inlägg: 1014



kotten skrev:
Eric,

Det finns plats. Niclas och Klas skall med i min bil. Vart bor du?


Hejdegården?
Från vilket håll åker du till Klas?

_________________


Klubbräser: Porsche 951-86
Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v
Citera
kotten
Linköping
Här sen Jan 2003
Inlägg: 402



Jag bor i Tannefors och skall hämta upp Niclas där också. Sedan åker jag upp genom stan på Drottninggatan

_________________
Porsche Cayman GT4 -16
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



I Hejdegården bor alla med de snabbaste svarta bilarna, det vet ju alla...

Så om jag blir klar tidigt med min tenta kan det tänkas att jag snyter en plats därifrån jag oxå...
Blir det skrivande in i sista sekund så får jag åka "genvägen" direkt till Bistec för vidare transport.

Hör att det finns risk för lite telefonsammordning från min sida pga att jag strular.

_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
Spirou944t
Askeby->7 min från Sviestad
Här sen Dec 2003
Inlägg: 1014



kotten skrev:
Jag bor i Tannefors och skall hämta upp Niclas där också. Sedan åker jag upp genom stan på Drottninggatan


ok! Jag tar mig bort till Klas för mest effektiva upphämtning!
När skall jag vara där?
Alt, går jag över till ICA i Tannefors, och du/ni plockar upp mig där!

Vilket funkar bäst?

_________________


Klubbräser: Porsche 951-86
Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v
Citera
krister Andersson
Finspång - Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2483



Bistec skrev:
Aj aj aj....börjar känna mig riktigt krasslig, mår inte bra alls....kommer naturligtvis att ställa upp ändå, men det kommer nog inte gå något vidare.....


Bra ........ då är jag inte ensammen om att skylla på dålig form....................

_________________
Krister Andersson.
Finspång - Kalix

BMW 325ti
En upptagen Man
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



krister Andersson skrev:
Bistec skrev:
Aj aj aj....börjar känna mig riktigt krasslig, mår inte bra alls....kommer naturligtvis att ställa upp ändå, men det kommer nog inte gå något vidare.....


Bra ........ då är jag inte ensammen om att skylla på dålig form....................


Du fystränar ju som ett proffs så detdär vet i tusan på om vi kan tro på...

_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
Magnus K
Linköping / Vikingstad
Här sen Jul 2003
Inlägg: 3873



krister Andersson skrev:
Bistec skrev:
Aj aj aj....börjar känna mig riktigt krasslig, mår inte bra alls....kommer naturligtvis att ställa upp ändå, men det kommer nog inte gå något vidare.....

Bra ........ då är jag inte ensammen om att skylla på dålig form....................

Hmm, verkar som jag får jobba på en alternativ bortförklaring!? Tjaaaa... Lokal/temporär G-krafts-intolerans?

Syns ikväll!

/Mangan

_________________
Magnus Karlsson, Scott Genius 750
The older I get, the faster I was...
Citera
Ulf Lögdberg
Linköping
Här sen Feb 2004
Inlägg: 279



Hejs...

Har just fått beskedet att mötet som jag skulle på under HELA eftermiddagen är inställt. Synd... ... Således kommer jag att titta in till Gokarthallen.

Finns det plats för mig så kör jag annars kan jag ställa upp som personlig förarcoach till de som har svårt att hitta på ursäkter till att det går dåligt...

Ses!

/Uffe

_________________
Ulf Lögdberg
Citera
Klas NSX
Yngsjö
Här sen Nov 2002
Inlägg: 454


Trådstartare
Bokningen bekräftad och vi kan köra så länge vi vill ikväll.
Jag ska försöka tänka ut ett smidigt och kul sätt att räkna poäng så vi kan kora Kotten till officiell segrare. Därför är det bra om ni kommer ihåg vilket cart ni kört.

*avdelningen ursäkter* Personligen tycker jag det ska bli kul att prova på att köra gokart. Har sett lite bilder och så men har inte så höga förhoppningar för egen del.

Väl mött!

_________________
/Klas Pihl
Citera
kotten
Linköping
Här sen Jan 2003
Inlägg: 402



Kul Klas.... men som sagt, jag kör bara för nöjes skull.

Klas och Erik

Erik,
Jag hämtar dig vid ICA Tannefors kl 18.10

200NSX,
Jag hämtar dig vid Birgittaskolan kl 18.15

_________________
Porsche Cayman GT4 -16
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



kotten skrev:
Kul Klas.... men som sagt, jag kör bara för nöjes skull.

Klas och Erik

Erik,
Jag hämtar dig vid ICA Tannefors kl 18.10

200NSX,
Jag hämtar dig vid Birgittaskolan kl 18.15


och om jag skulle visa mig behöva/vilja stå vid ICA oxå vid nämnda tid får jag inte åka med...

_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
kotten
Linköping
Här sen Jan 2003
Inlägg: 402



Vågar inte lova något, för bilen är ju nästan full. Det kan bli en person till och då är det absolut fullt. Det är bättre att du fixar egen skjuts så slipper det bli problem ikväll.

_________________
Porsche Cayman GT4 -16
Citera
patand
Tystberga
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1908



Klas NSX skrev:
Bokningen bekräftad och vi kan köra så länge vi vill ikväll.
Jag ska försöka tänka ut ett smidigt och kul sätt att räkna poäng så vi kan kora Kotten till officiell segrare. Därför är det bra om ni kommer ihåg vilket cart ni kört.

*avdelningen ursäkter* Personligen tycker jag det ska bli kul att prova på att köra gokart. Har sett lite bilder och så men har inte så höga förhoppningar för egen del.


Så länge vi vill... eller så länge vi har råd? Hur mycket pengar bör man ha med sig? orkar verkligen personalen vara kvar så länge som vi vill köra... ? *frågorna hopar sig*

Vad är det här med att vi ska kora Kotten till officiell segrare, är loppet uppgjort på förhand?

Jag har inga ursäkter... vinner jag så var jag bäst, kommer jag sist så var jag sämst, har jag bäst varvtid så var jag snabbast, har jag sämst varvtid så var jag långsammast... O allt därimellan visar bara på att man inte alltid är sämt eller bäst...

Sen är det så att jag kommer att ha lika kul oavsett tider/placeringar och det är ju det jag siktar på, att ha kul!

_________________
Patrik Andrén http://patandracing.se
Sponsorer: www.utzon.se, www.blommenhof.se
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



kotten skrev:
Vågar inte lova något, för bilen är ju nästan full. Det kan bli en person till och då är det absolut fullt. Det är bättre att du fixar egen skjuts så slipper det bli problem ikväll.


Aha, missuppfattade antalet personer.

Men jag har en annan bil så det är ok. Ville ju bara retas lite oxå när jag kunde.

_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
Magnus K
Linköping / Vikingstad
Här sen Jul 2003
Inlägg: 3873



patand skrev:
Vad är det här med att vi ska kora Kotten till officiell segrare, är loppet uppgjort på förhand?

Nädå, vi kör för att det är kul, precis som Kotten säger. Jag och kanske några fler tycker däremot att kotten är riktigt vass på gocart, så han brukar liksom råka vinna...

Själv kör jag som en men har rätt kul ändå!

Nu är väl Andreas L på tentan, men jag kunde ju ha snappat upp honom vid universitetet på väg ut mot Malmslätt...

/Mangan

_________________
Magnus Karlsson, Scott Genius 750
The older I get, the faster I was...
Citera
krister Andersson
Finspång - Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2483



Andreas Lidström skrev:
krister Andersson skrev:
Bistec skrev:
Aj aj aj....börjar känna mig riktigt krasslig, mår inte bra alls....kommer naturligtvis att ställa upp ändå, men det kommer nog inte gå något vidare.....


Bra ........ då är jag inte ensammen om att skylla på dålig form....................


Du fystränar ju som ett proffs så detdär vet i tusan på om vi kan tro på...


Nja , har en släng av anemi just nu , blodvärde på 92 just nu , men nog har jag en grundstyrka , men noll i ork

_________________
Krister Andersson.
Finspång - Kalix

BMW 325ti
En upptagen Man
Citera
Lundin
Finspång
Här sen Apr 2004
Inlägg: 423



oj den här banan har man ju missat helt. Har dom nån hemsida med telenr, öppettider, bilder etc etc man kan spana in?

_________________
Mvh Sven Lundin - Lancia Delta HF Integrale 16v
Citera
Johan_W
MellanSverige
Här sen Jun 2003
Inlägg: 707



Lundin skrev:
oj den här banan har man ju missat helt. Har dom nån hemsida med telenr, öppettider, bilder etc etc man kan spana in?


kolla http://www.gokartarenan.se jag hittade den på första sidan av tråden...

_________________
Citera
Lundin
Finspång
Här sen Apr 2004
Inlägg: 423



thumbs up Sorry. Den borde t.o.m. jag hittat

_________________
Mvh Sven Lundin - Lancia Delta HF Integrale 16v
Citera
Lundin
Finspång
Här sen Apr 2004
Inlägg: 423



Var där och skulle åka en sväng på drop-in idag men då var det givetvis strömavbrott och sydkraft kunde inte lämna nån prognos för när strömmen skulle komma tillbaks

Men vad ska man få för tid ungefär om man kört hyffsat? Nån om vill dela med sig av sina varvtider?

_________________
Mvh Sven Lundin - Lancia Delta HF Integrale 16v
Citera
Inför träffar
2004-12-20 Gokart Klinga/Linköping/Norrköping
<<   1, 2, 3, 4   >>
1 besök senaste veckan (9909 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande