Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Nyfiken-ERF
<<   1, 2
3 besök senaste veckan (10739 totalt)
Gillet #69
Värnamo
Här sen Mar 2005
Inlägg: 7



Hej på Eder!

Bara lugn AL, jag är så snäll och timid sååå, bara man inte snackar diezel med mig...

Håller du fö inte med mig om att mattgråa bilar är att föredra framför grälla blanka?

Vinterns (senvårens...) uppdateringar inskränker sig till fullgjuten bussning till bakaxelstruten och en spoiler. Vi använder fragmenten från Mantan (de bitar som inte är kvar på Mossen) för att knåpa ihop något som passar. Sedan ska det ju gjutas plugg på det hela och det vore ju ha kul att ha pluggar på skärmarna oxå... Finns ju en kille i väst som är lite halvstyv på det där har vi hört...

Annars blir det lugnt med bilen. Med en massa nya ungar i teamet och grejer är det ingen som är så sugen på att upprepa förra vintern. Södertun vet nog ungefär vad vi har i minnet...

_________________
Mikael Gillberg - #69 Wild ones
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



Diesel är framtiden Gillet!

och matt färg ska det vara... thumbs up

_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
matte #25 tornado
falkenberg
Här sen Feb 2005
Inlägg: 590



[quote="Gillet #69"]
Citat:
mattgråa bilar är att föredra framför grälla blanka?


Citat:
vore ju ha kul att ha pluggar på skärmarna oxå... Finns ju en kille i väst som är lite halvstyv på det där har vi hört...


nu tycker ju inte jag att svart färg kan räknas som gräll......och dessutom så brukar det ju bli ganska mycket apelsin hud när vi lackar, så den skulle nog kunna passa in som matt ändå!

jag ska faktiskt upp till värnamo i dag.....kanske skulle ta en runda till er i skogen.

_________________
Mattias Pålsson-#25 tornado
Citera
vince
Kävlinge
Här sen Dec 2002
Inlägg: 270



JMB Racing finns också representerat här. Har själv fått förtroendet att sköta "ansiktet utåt" dvs hemsidan i år och passar på att uppdatera mig lite om vad som händer med er andra. Ska bli skoj att ses igen i år.

/Vincent

_________________
Vincent Pihlström
BMW M3 E46 04 flyttsak
Citera
dan
Anderstorp
Här sen Apr 2005
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Tommy TS Svensson skrev:
Hej alla ERF team.
Hur många av Teamen i ERF läser detta Forum .
Kan ni som kör i ERF vara snälla & svara på detta så man får en bild på hur många därute som överhuvudtaget är interesserade av vad som händer med just ERF.
och om ni inte är registrerade " Snälla " gör det nu .Vi vill gärna veta vad ni tycker.

Mvh

Tommy


Hej alla ERF:are
TMV Motorsport finns oxå med på rejsa.
Men man kan ju undra varför vi inte skriver i vårt eget forum på erf.nu

_________________
Dan Sjöqvist
Citera
Orjan Sandland
Åmot
Här sen Maj 2003
Inlägg: 203



Reodor Racing finns också här. I år kommer vi förhoppningsvis till startgridden också :-).

/orjan

_________________
Orjan Sandland
Citera
Allmänt banåkaforum
Nyfiken-ERF
<<   1, 2
3 besök senaste veckan (10739 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande