Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2005-06-18 Lunda med osc och gtiklubben
1876 besök totalt
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004
Inlägg: 13293


Trådstartare
Var på lunda i lördags och hade extremt kul... Med fungerande och modifierad 4wd så gick det att köra hyfsat snabbt, trots hollywood däcken... såg att jag hamnade i mitten av tiderna med dryga 3 s upp till snabbaste tiden på förmiddagsbanan (1.33.00 för nån golf och jag åkte på 1.36.69)

Jag har inga bilder men det länkas till rätt många bilder på osc:s forum

bla denna som jag norpat av han med den röda astra coupen med vita fälgar...

_________________
Tord Ringenha11
Citera
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002
Inlägg: 6499



Jädrar va skoj det var på Lunda, själv körde jag på 1.34 nånting vilket gav mig en tredje snabbaste tid på förmiddagen medan jag på eftermiddagen faktiskt var snabbast i konbanan

Kadetten överraskade denna gången faktiskt att den gick så bra när det var en konbana av lite snabbare typ, jag har själv arbetat på att lära mig hantera när bakvagnen släpper, vilket gav resultat. Jag kunde helt enkelt köra mer på gränsen denna gången... dock innebar det ett riktigt stort släpp en gång vilket även gav 2 kraftiga retursladdar, dock så lyckades jag få ställen att gå på rätt sida konerna utmed flygfältet så för åskådare såg det bara ut som jag tok-driftade

Nån bild på min lilla groda ska nog gå o skaka fram med...
hittade ingen actionbild nu faktiskt men jag körde en jädra massa ändå



Usch va skoj det är med konbanor faktiskt... hoppas det kommer upp lite filmer snart på körningen med

_________________
Fredrik Boivie


Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster
Citera
Birger
Falun
Här sen Sep 2003
Inlägg: 47



Det var premiär att köra i konbana för min del och jag måste säga att det var ruskigt kul. Stort plus till den långa och varierande banan. De konkörningar jag tittat på har varit ca 30 sek långa med en vändpunkt, det här var klart bättre.

Ser fram emot att möta er igen på Kinnekulle.

//Erik B

_________________
Erik Birgerson
//Golf vr6 -93
Citera
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004
Inlägg: 13293


Trådstartare
Figgz skrev:
Jädrar va skoj det var på Lunda, själv körde jag på 1.34 nånting vilket gav mig en tredje snabbaste tid på förmiddagen medan jag på eftermiddagen faktiskt var snabbast i konbanan

tja jag var ju inte med på eftermiddan...
Citat:

Kadetten överraskade denna gången faktiskt att den gick så bra när det var en konbana av lite snabbare typ, jag har själv arbetat på att lära mig hantera när bakvagnen släpper, vilket gav resultat. Jag kunde helt enkelt köra mer på gränsen denna gången... dock innebar det ett riktigt stort släpp en gång vilket även gav 2 kraftiga retursladdar, dock så lyckades jag få ställen att gå på rätt sida konerna utmed flygfältet så för åskådare såg det bara ut som jag tok-driftade

Usch va skoj det är med konbanor faktiskt... hoppas det kommer upp lite filmer snart på körningen med


jag körde oxå ganska brett så det vore lattjo att se nån film därifrån... Men det var en ruskigt underhållande bana!!!!

_________________
Tord Ringenha11
Citera
Eftersnack
2005-06-18 Lunda med osc och gtiklubben
1876 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande