Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2006-09-10 STCC Kvällsposten Newsrace, Ring Knutstorp
1 besök senaste veckan (2377 totalt)
Foto

Här sen Jun 2006
Inlägg: 13


Trådstartare
Citera
Tobias H
Lidköping
Här sen Apr 2004
Inlägg: 1130



Vilka bilder!! thumbs up
Är själv riktigt sugen på att åka och fota lite stcc, attans svårt att få tag på media pass bara..

_________________
Tobias Hilmersson
944 S2 "Murphy", 968CS
Citera
Ulli
Tyresö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 537



Fina bilder! Tog du några i depån också?

_________________
Ulrika Söderpalm Löhr
Citera
Foto

Här sen Jun 2006
Inlägg: 13


Trådstartare
Tobias H skrev:
Vilka bilder!! thumbs up
Är själv riktigt sugen på att åka och fota lite stcc, attans svårt att få tag på media pass bara..


Tackar! Jo, det är rätt så svårt att få media pass om man inte har presskort eller någon stor uppdragsgivare i ryggen. Men knutstorp är ju ganska bra att fota på som åskådare också.
Citera
Foto

Här sen Jun 2006
Inlägg: 13


Trådstartare
Ulli skrev:
Fina bilder! Tog du några i depån också?


Tackar! Ligger en del bilder från depåområdet under länkarna som jag postade i mitt första inlägg, dock inga från pit lane.
Citera
Björn Olander
Lomma
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1370



Många fina bilder, framförallt från JTCC och Tezz(oranga Forden) thumbs up

Mvh Björn

_________________
/Björn Olander
fd Nilsson
Tel: 0704-847656
Porsche 944 TURBO
Citera
bjorre82
Växjö
Här sen Maj 2004
Inlägg: 1300



Det var en mycket trevlig dag!!

Men är det bara jag som tycker att det tråkigaste på hela dagen är tveklöst själva STCC tävlingen???

JTCC, S60, Bjöd på härlig supertät racing genom hela loppet, thumbs up Porsche Carrera o Radical var också bra. thumbs up
STCC tappar man uppfattningen om ställningen helt efter att några bilar varit i depån+att det var tråkig racing rakt igenom enligt mig thumbs down .

_________________
Björn Karlsson
Porsche 944or
www.himalayanpp.se
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 19503



bjorre82 skrev:
STCC tappar man uppfattningen om ställningen helt efter att några bilar varit i depån+att det var tråkig racing rakt igenom enligt mig thumbs down .
STCC bryr sig inte om publiken på plats, den är bara där som kuliss till TV-sändningen. Att de sen inte lyckas ge en vettig presentation av akuell ställning i TVn är ju en annan femma.

Fram för liknande format som ETCC (kval, superpool, och två rejs men nåt vettigt sätt att plocka fram griden i andra racet).

Men med två race blir det ju inte en lika tydlig "segrare för helgen" (två podier blir ju jobbigt att förklara i TV...).

_________________
Niklas Falk
www.MX5RacingClub.se www.SPVM.se www.SVKG.se
Citera
Eftersnack
2006-09-10 STCC Kvällsposten Newsrace, Ring Knutstorp
1 besök senaste veckan (2377 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande