Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2007-03-10 5-Papp Cupen Sundsta
1, 2, 3   >>
1 besök senaste veckan (12857 totalt)
NiklasFalk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2465


Trådstartare
Det dammade ju inte i alla fall...




















_________________
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41576

Forumägare
Forumägare

Små hål i bilens golv ger intressanta effekter på färgen på hela bilens kvarvarande inredning (och föraren)

_________________
Magnus Thomé
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 19503



Hur ser man startnummren på så leriga bilar?

_________________
Niklas Falk
www.MX5RacingClub.se www.SPVM.se www.SVKG.se
Citera
NiklasFalk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2465


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
...(och föraren)



Duh, det här var ju inte ett dugg kul...



Gah, I'm a rejsing driver!!



_________________
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41576

Forumägare
Forumägare

Niklas Falk skrev:
Hur ser man startnummren på så leriga bilar?


Det gör man inte. Har ingen aning om vilket startnummer det satt på bilen jag satt i

_________________
Magnus Thomé
Citera
Impreza
Malmö - Skumparp
Här sen Maj 2005
Inlägg: 84



Ser ut som ni haft fruktansvärt roligt, måste hitta en grusbana i Skåne oxå till 5 papp.

_________________
Fredrik Nilsson

Team HellBörners
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



som vanligt så är det supersnygga bilder Niklas thumbs up

På webbsidan så finns det resultat och allas varvtider ute nu......

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
NiklasFalk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2465


Trådstartare
Tack Fredrik, här kommer det fler.


















_________________
Citera
_Laban_
Eslöv
Här sen Jan 2007
Inlägg: 38



måste ju säga att banan i skåne på F5 ser lite trevligare ut!!! =)

Men ni ser ut till att ha haft väldigt skoj!!!!

_________________
Robert "Laban" Andersson
Laban DRFT på facebook:
Sponsras av:
http://www.vulko.se/
Citera
KonKe
Kungsör
Här sen Feb 2007
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Härliga bilder. Hoppas det kommer mer bilder och filmer.
Får tacka alla för en underbar dag. synd att det inte blev fler bilar mot slutet... =)
Ett stort plus för alla förare som jag tyckte skötte sig jätte bra. blev omkörd en gång under gulflagg på 5 timmar... inte illa...
Hoppas vi skötte oss också.

Tack till nästa gång...

_________________
Tommy Alatalo

2007-02-10 Jetta Nr.37
2007-03-10 Volvo Nr.33
Citera
Cheever
Hemmet
Här sen Dec 2006
Inlägg: 8



Niklas_Falk skrev:
Tack Fredrik, här kommer det fler.



Måste ju säga att du tar riktigt bra bilder thumbs up thumbs up thumbs up

_________________
Anders Löfström
Citera
Ola L
Stockholm
Här sen Maj 2005
Inlägg: 202



Tack alla medtestare för en trevlig dag med stort manfall, men med superschysst körning på banan thumbs up Inte en omkörning under gulflagg, inget oschysst knuffande. Bara rent, snyggt och hårt.

Tack också till TTC för chansen att göra ett inhopp i deras Toyota Celica!

Mycket snygga bilder - de bekräftar ju ganska spektakulärt att det var hyfsat gropigt på banan, med en del instabilitetsproblem som följd.

_________________
Ola Lennström
Citera
xztraz
Bålsta
Här sen Feb 2007
Inlägg: 39



Har snabbt skummat igenom materialet som filmaden under evenemanget. Och det finns ca 1,5 timmar råmaterial filmat från bana och övrigt och ca 30 min inifrån peugeoten(nu kanske typ 1 minut av det är användbart). Tydligen ville bilkameran inte vara med riktigt på andra bandet så ni med nummer 33 eller vad det var. det vart tyvärr inga bilder innifrån eran bil :/

Fråga:
Vad vill folk ha i videoväg. Ska jag bara rensa materialet och göra en film på ca 40-60 min(ungefär som förra gången fast har lite mera material denna gången) eller ska jag klippa ner det ordentligt o bara ta de bästa av det bästa? eller nått mellanting?

tänkte lägga upp en version på webben. Och som innan kränga dvder till dom som vill ha. Dvd-n kommer ha högre bildkvalite än nätversionen. 80 kr kommer skivan att kosta inkl frakt. (måste täcka soppan till rejset idag)

_________________
Michael Thonfors
Filmar för SLC Racing.
Citera
Kimmen
Eskilstuna
Här sen Jan 2006
Inlägg: 2615



Skit kul, första gången men det blir fler . Bilen gick som f*n så länge den höll (1,5 tim) sen körde vi utan kylare i mysfart i 2,5 tim, kylde motorn med snö vid depåstoppen Tror vi hade ca 20 grader camber efter 2 tim men den gick ändå. Fantastiskt vad kul det är kul att meka med slägga och spett, känns mer manligt än att fjolla runt hemma med nån liten lednyckel thumbs up

Team JFK

_________________
Joakim Granfors

www.modsport.se
Citera
Johnny Nilsson

Här sen Jan 2003
Inlägg: 48



PNo Racing vill tacka Team GR som lät oss köra med deras team då våran bil olyckligtvis gick sönder efter två varv, vi fick hoppa in i den snabba Mazdan som slutade på en 5e plats!

Tack Team GR!

// Jesper Nilsson, Marcus Palnér, Jesper ojala

_________________
Nilsson Motorsport
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18612



Herrejävlar vilka bilder....

Kan man boka dig på nåt sätt Niklas?

_________________
/Mats Strandberg
onemanracing.com

BMW 330i -05
Citera
KonKe
Kungsör
Här sen Feb 2007
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


xztraz: Vi i bil 33 fick låna kameran mot slutet, synd att vi inte var kompetenta nog för den... gick ut fullt när kameran "rullade" , synd att det inte fastnade då...
men men en annan gång..

ang filmerna som du fick ihop, så tycker jag en "liten version" på lite highlights (om du fick med några läckra). Sen en full version (dvd) med det mesta matrialet fast ihopklippt då... =)
Bara min åsikt.

_________________
Tommy Alatalo

2007-02-10 Jetta Nr.37
2007-03-10 Volvo Nr.33
Citera
Klakken
Linköping
Här sen Aug 2005
Inlägg: 172



Tack alla medtestare för en fantastisk dag. Det blev för min del en härlig födelsedag. Schysst körning och massor med gegga, garv, spolarvätska, böjda spett och känsla av att köra öppet trots både tak och spröjsade fönster.

Efter en fantakstisk första stint var vi förhoppningsfulla 3:or, men en tillbucklad kylare krävde sin översyn i depåstoppet. Ut som 22:a, men lyckades köra upp oss till 9:e. I utgången från nästa depåstopp blev vi t-bonade. Kändes inte så mycket då, men det skulle visa sig att både kylare och bakaxel fick dödskyssen. Bilen har ju ändå gått 3 race, så det är ju ändå mer än vi hoppats på från början. Tyvärr slutade alltså Warwagon Edition 1 sin tid som tävlingsbil innan målflagg i en gyttjepöl på Sundsta. Mer bilder och film lär dyka upp på hemsidan, www.motorheads.se.

Vi tar nu en paus för att sköta våra andra racingbilar under sommarhalvåret men kommer garanterat tillbaka om det blir åka av till hösten.

/J

_________________
Jonas Klang
Alfa Romeo GT 2,0 -07
Abarth 500 Assetto Corse -11
www.motorheads.se
Citera
jzzzz
V-h
Här sen Sep 2006
Inlägg: 34



xztraz skrev:

Fråga:
Vad vill folk ha i videoväg. Ska jag bara rensa materialet och göra en film på ca 40-60 min(ungefär som förra gången fast har lite mera material denna gången) eller ska jag klippa ner det ordentligt o bara ta de bästa av det bästa? eller nått mellanting?


Förra videon var kanon! En mer allmän version skulle uppskattas, gärna lite längre. 40-60min låter bra.. Snabbspolning finns väl hos de flesta. Distribution som torrent är ju oxå klockren, har full förståelse för en lägre kvalité på "gratisversionen"

/Jonas

_________________
Citera
Acke
Gotteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1724



personligen skulle jag nog vilja ha tillgång till en "lightvariant" av filmen på säg 7-10 minuter..
för mig som inte var där kändes den förra filmen lite väl lång, men det är ju en smaksak...

_________________
MackeMaehlum
Citera
xztraz
Bålsta
Här sen Feb 2007
Inlägg: 39



förra filmen var ju tänkt till folk som hade kört rallyt. lokaltvvarianten klipptes ner ännu mera innan den sändes dessutom. ah får sen kanske blir en lång o en kort eller nått sånt

_________________
Michael Thonfors
Filmar för SLC Racing.
Citera
Eftersnack
2007-03-10 5-Papp Cupen Sundsta
1, 2, 3   >>
1 besök senaste veckan (12857 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande