Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2003-07-18 ACR Mo i Rana
2774 besök totalt
Whitewheels
Långviken - Umeå
Här sen Jan 2003
Inlägg: 156


Trådstartare
Vill tacka CAR-"norr"(umeå?) för en mycket rolig upplevelse på ACR utanför Mo i Rana i fredags.
Vilken bana! thumbs up Lång(ca 3700m),bred(ca11-13m) o snabb(170 på tre ställen!) o depå-område i värsta F1-stil. Läget! Det är inte ofta man kan se snö när man är ute o smiskar på en bana Varmt! Enda nackdelen var väl alla flugor(enligt min fru iaf. som mest stod utanför ).

Fattar inte(eller så gör jag det?!) att Richard var så snabb med sin 75'a. Vi körde nästan identiska tider (just då iaf). Jag har 220hp+,R-däck,4wd o ca 1300kg. Han hade 101hp på bakhjulen,rwd,Pirelli Corsa o skulle tro samma vikt. Richard,det var väl din sjätte eller sjunde gång på ACR o min första. Nästa gång.......
Bästa tiden för mig blev strax under 1,55.

_________________
Glenn Levisson - Långviken
Nissan Skyline GT-R
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



Jo Mo är en fin bana..... Och den missgynnar inte motorsvaga bilar lika mycket som dom flesta svenska.... iom att det mest är jämn-snabbt istället för lång raka och hårnål som många svenska.

För övrigt kan nämnas att Varvrekordet står sig sen den första biltävlingen som kördes där 9606 och det var Pontus Mörth som satte rekordet då med 1.20.624 thumbs up

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
super7
Umeå
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5593



Bilder.....

_________________
Nisse Holmgren
Umeå
Citera
Whitewheels
Långviken - Umeå
Här sen Jan 2003
Inlägg: 156


Trådstartare
super7 skrev:
Bilder.....


Tyvärr hade jag en sprillans ny kamera så bilderna blev "nybörjar" bilder . thumbs down Kommer snart.

_________________
Glenn Levisson - Långviken
Nissan Skyline GT-R
Citera
Whitewheels
Långviken - Umeå
Här sen Jan 2003
Inlägg: 156


Trådstartare
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=album33

.....som sagt ,dåliga bilder men.........nått iaf.

_________________
Glenn Levisson - Långviken
Nissan Skyline GT-R
Citera
Eftersnack
2003-07-18 ACR Mo i Rana
2774 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande