Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Midnattsolsrallyt, kommentarer och bilder
<<   1, 2, 3, 4
4 besök senaste veckan (30084 totalt)
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004
Inlägg: 2278



Bosse L skrev:
Tjusiga bilder Schumi!

Jag åkte tillsmmans med Tony Ring i nr !7 (en grå Saab 93, men taksökare och chequered flag stripe över taket.)


Tackar, fick med er på bild.En liten tjej är på väg fram mot er Meningen var att jag skulle plåtat i Ånnaboda backen men var samtidigt inbjuden till invigningen av Stig Blomqvist utställningen och ville ej riskera att missa det,därför jag bara har bilder från Örebro slott.


_________________
Jörgen Erlandsson
Våra bilder & filmer: www.schumis-foto.se
Citera
Bosse L
Tyresö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 2050



Kul!

Kan jab beställa en kopia av dig?
Vore kul att ge teamkollegan Tony, då det är hans dotter som är på väg fram för att hälsa pappa välkommen till Örebro.

_________________
Bosse Lindman
"En bil som har registreringsplåtar är ointressant"
www.retrospectivemotorsport.se
Citera
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004
Inlägg: 2278



Bosse L skrev:
Kul!

Kan jab beställa en kopia av dig?
Vore kul att ge teamkollegan Tony, då det är hans dotter som är på väg fram för att hälsa pappa välkommen till Örebro.


Inga problem,A4 eller A3?Kul att man fick med det på bilden då dottern äntligen får se pappa igen

Ska till Kersön 13-15/7 (Hot Rod utställning) och har du chans att komma förbi där så kan jag leverera den personligt då annars kan jag skicka den.

_________________
Jörgen Erlandsson
Våra bilder & filmer: www.schumis-foto.se
Citera
Fredrik C
Malmköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5388



Reportage om Jörgen och hans sidoruta i Katrineholms Kuriren i dag. Hoppas att dem letar sig tillbaka till Jörgen thumbs up .

http://www.katrineholmskuriren.se/kkuriren/standard_artikel.php?id=106 . . . .

_________________
Fredrik Cednert
PCS 7484
NS: 9 varv
NS BTG: 9.10.21

Citera
Jörgen Trued
Stockholm
Här sen Apr 2004
Inlägg: 40



Fredrik C skrev:
Reportage om Jörgen och hans sidoruta i Katrineholms Kuriren i dag. Hoppas att dem letar sig tillbaka till Jörgen thumbs up .

http://www.katrineholmskuriren.se/kkuriren/standard_artikel.php?id=106 . . . .


Fredrik,
Rutan hämtade jag i Katrineholm igår. Den var i gott skick. Tydligen så hjälpte det att använda sig av 3:e statsmakten K-kuriren. material utmattning i bakre "spännet".

_________________
Jörgen Trued
www.saabsunitedhistoricrallyteam.com
Citera
Fredrik C
Malmköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5388



Härligt att det löste sig thumbs up .

_________________
Fredrik Cednert
PCS 7484
NS: 9 varv
NS BTG: 9.10.21

Citera
John Nilson
nyköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 348



Har nu haft lite tid att se efter vad som fastnade, ber dock om ursäkt för bildkvaliten
(ingen storfottare precis )

det såg ganska trevligt ut på parkeringen i Nyköping när jag slutade jobba på kvällen


och än trevligare ut på söndagförmiddagen.

både fiaten och forden fastnade på ett par bilder (pma om de är ngt ni vill ha trots kvaliten)



sen var väl peugeotterna lite av favoriter (den första kanske passar i lyfta på innerhjulet tråden? (fast det är ju krön här förståss))



och en svängjänk med gott muller


om det är något ngn tror kan ha fastnat (blev nog n 200 bilder) som ni kan va intresserade av så är det bara att säga till

_________________
John Nilson
Citera
crazy ivan
Västerås
Här sen Dec 2005
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


KEEP UP THE GoOD WORK!

Alla tummar hålls för er.....

/ Crazy Ivan

_________________
Ib Gyllinger
Citera
Jörgen Trued
Stockholm
Här sen Apr 2004
Inlägg: 40



Vilket rally! Alla skulle nån gång i livet få vara med om detta. Jag går fortfarande i ett Rally-RUS!

om någon har bilder/video på mitt ekipage Nr: 27 så skicka det gärna till
trued@telia.com

Hälsningar Jörgen


_________________
Jörgen Trued
www.saabsunitedhistoricrallyteam.com
Citera
Bosse L
Tyresö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 2050



Håller med Jörgen, det var en helt fantastisk upplevelse!
För mig som drömt om att få köra just detta rally sedan tidigt 60-tal, var det nog en av mina stösta motorsportupplevelser, trots att vi "bara" åkte regularityklassen.
Racingen må bjuda på mer kittlande upplevelser ute på banan, men totalintrycket av Midnattssolsrallyt är nog nära på oslagbart thumbs up

om någon är intresserad av vår framfart i rallyt, så gå in på www.retrospectivemotorsport.se, där jag skrivit racerapporter från alla etapper och dessutom påbörjat en fotodagbok från rallyt.
Hade min lilla Nikon Coolpix med i bilen, så det blev en hel del bilder. Dock inga actionbilder från sträckorna (även om vi inte var snabbast, är det ju lite svårt att hinna med när man sitter bakom ratten.... ) Så om någon har actiobnbilder på nr 17 från sträckorna är jag spekulant!

Idag är jag lite extra glad, då vi fått lite uppmärksamhet i senaste numret av Klassiker som har ett bra reportage om rallyt.

_________________
Bosse Lindman
"En bil som har registreringsplåtar är ointressant"
www.retrospectivemotorsport.se
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



www.retrospectivemotorsport.se

Hjälper Bosse lite då hans länk fick med sig en "fnutt" för mycket.

Missade tyvärr alla fina bilar detta året pga race på Gälleråsen...men nästa år, då!

Detta måste ses...eller ännu hellre upplevas som deltagare. Det senare är väl dock mindre troligt.

_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
Bosse L
Tyresö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 2050



Andreas Lidström skrev:
www.retrospectivemotorsport.se

Hjälper Bosse lite då hans länk fick med sig en "fnutt" för mycket.

Missade tyvärr alla fina bilar detta året pga race på Gälleråsen...men nästa år, då!

Detta måste ses...eller ännu hellre upplevas som deltagare. Det senare är väl dock mindre troligt.


Tack Andreas! thumbs up

Kanske vi kan locka med en plats i nästa års team som supervisor service co-ordinator i 5x2-T teamet?
Anar att det kan bli rätt många 2-rykare med från oss närstående kamrater.
Själv vill jag givetvis köra igen, frågan är om kalendern tillåter det redan nästa år med tanke på att Classic Le Mans går 2 veckor senare om rallyt körs samma tid som i år.
I början av augusti hämtar jag Le Mans racern i skåne. Det blir nog ett kul äventyr, säkert i klass med Midnattssolsrallyt.

_________________
Bosse Lindman
"En bil som har registreringsplåtar är ointressant"
www.retrospectivemotorsport.se
Citera
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197



Nu är det visst dax för lite film från Midnattsolsrallyt i TV4Plus, Persbrandts ska tydligen följas....

Classic Rally tv4plus

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
Allmänt banåkaforum
Midnattsolsrallyt, kommentarer och bilder
<<   1, 2, 3, 4
4 besök senaste veckan (30084 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande