Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
slettet
<<   1, 2
6 besök senaste veckan (7406 totalt)
Christer E
Skåne
Här sen Feb 2003
Inlägg: 66



Staffan Bergholm skrev:
Titta på passageraren, måste säga att jag inte skulle vilja bli fångad på bild men munnen såhär öppen. Tur för honom att kameran satt fast i stativet, annars hade någon doktor Mengele på Rikshospitalet eller så fått operera bort en DV kamera ur munnen på honom.


He, he,
men det är ju bra att känna till att de minspel eller misstag man gör alltid riskerar att förevigas av någon fotofantom längs banan. Kan till exempel tänka mig att snubben i GT2:an helst velat smyga ut från banan så diskret som möjligt, utan att mötas av fotoblixtar i varje kurvparti


//Christer E

_________________
Mvh
Christer Eriksson

/Kia Optima SW GT/
Citera
Ando
Habo
Här sen Mar 2003
Inlägg: 230



Christer E skrev:
He, he,
men det är ju bra att känna till att de minspel eller misstag man gör alltid riskerar att förevigas av någon fotofantom längs banan. Kan till exempel tänka mig att snubben i GT2:an helst velat smyga ut från banan så diskret som möjligt, utan att mötas av fotoblixtar i varje kurvparti


//Christer E

Han vill nog försvinna från Jordens yta också

_________________
Kör Bmw 323Ci -00
Andreas Magnusson
Attitudemotorclub
Citera
Staffan Bergholm
Täby
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2324



Christer E skrev:
Staffan Bergholm skrev:
Titta på passageraren, måste säga att jag inte skulle vilja bli fångad på bild men munnen såhär öppen. Tur för honom att kameran satt fast i stativet, annars hade någon doktor Mengele på Rikshospitalet eller så fått operera bort en DV kamera ur munnen på honom.


He, he,
men det är ju bra att känna till att de minspel eller misstag man gör alltid riskerar att förevigas av någon fotofantom längs banan. Kan till exempel tänka mig att snubben i GT2:an helst velat smyga ut från banan så diskret som möjligt, utan att mötas av fotoblixtar i varje kurvparti


//Christer E


Ja det blir svårt att, som Anders Jonsson skrev, hävda att bilen bara använts för att köra till kyrkan på söndagar.

Här kommer mer bildanalys, studera nu minspelet på föraren, är det bara jag som tror mig se att.....




...förare ler mer och mer ju mer det går åt helvete ?

Eller är det kanske så man ser ut när man blir påmind om att man kommer att behöva investera i ett par nya boxershorts på vägen hem ?

Ni får ursäkta mig, men det händer inte så mycket på jobbet idag

_________________

Staffan Bergholm, 911 TURBO -91
Citera
Frazze
Kristianstad
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1454



Eller också så ler han för att han upptäckt ngt nytt : quattro-spåret

_________________
/// Mvh Ferenc Papp
Citera
Bellof

Här sen Jul 2003
Inlägg: 807


Trådstartare
slettet

_________________
Tor Helge Ludvigsen
Citera
Janne N
Stockholm/Tyresö
Här sen Dec 2002
Inlägg: 719



om det är ut ur Brünnchen, så måste ha köra otroligt illa.
Det kanske är därför han ler.

_________________


Jan Nagy
Citera
Bellof

Här sen Jul 2003
Inlägg: 807


Trådstartare
slettet

_________________
Tor Helge Ludvigsen
Citera
Bilder o videos
slettet
<<   1, 2
6 besök senaste veckan (7406 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande