Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2007-09-22 Challenge på Lunda flygfält
9 besök senaste veckan (3060 totalt)
abd

Här sen Feb 2003
Inlägg: 490


Trådstartare
Ännu en trevlig och solig dag på lunda med Challenge.

En del snabba tider blev det också, jag lyckades dock inte infria mitt löfte om att köra under 1,20. >

Hoppas på att få se lite bilder och kanske film?

Tack till Challenge crew för en bra säsong.

_________________
Anders Berglund
Citera
rscliosport
sverige/sthlm/färentuna
Här sen Jan 2007
Inlägg: 549



ja visst roligt var det... glömde kameran tyvär så inga bilder från mig.... lyckades med målet åxå 1.24.54 blev dags bästa för mig..

vill åxå tacka challenge gänget för en fin sommar å Arto för spårval å allmän peppning så att tiderna gick åt rätt håll tack så mycket hoppas på att det blir lika bra nästa år

_________________
Emil Öberg

leksaks lös
Citera
Tompa S
Borlänge
Här sen Jul 2007
Inlägg: 9



Riktigt kul var det! och tackar för ett suveränt arrangemang thumbs up thumbs up thumbs up

Med tanke på att jag körde på 1,37 sist jag var där så var målet för dagen 1,34. Det tog jag i första repan trots ett gäng missar... Bästa tiden blev senare 1,28. Så mitt mål nåddes med råge

om inte förr så syns vi defenetivt nästa säsong! Då ska det bli grövre krängare och förhoppningsvis r-däck, då blir målet 1,23

_________________
Thomas Strandberg
Citera
r-2
Gottröra
Här sen Okt 2005
Inlägg: 674



Tiderna finns uppe nu tack vare "Fosseliusarna" http://challenge.nu/resultatlunda.asp
Vicken rökare det blev till slut med gräsklippar'n 1.14.84, förvånande, den kändes hygglig men inte riktigt såå snabb, det finns mer att hämta

Jag tror inte att förhållandena var lika optimala som förra gången men ändå var det flera som förbättrade sina bästa tider, kul med lite nya ansikten åxå, det bådar gott inför nästa år.

Vem har bilder till tråden??

_________________
Arto Rajakangas
miles per gallon It's smiles per gallon isn't it?
Citera
fosselius
Gärdet
Här sen Aug 2005
Inlägg: 68



Vi har lagt upp ett gäng bilder på sajten, fritt fram att tanka ner och publicera här om intresset finns. Har även orginalen som är lite högre upplösning på.

_________________
Daniel Fosselius
WWW.CHALLENGE.NU
Citera
freddej
Uppsala
Här sen Apr 2005
Inlägg: 38



Första gången på challenge för min del, var riktigt trevligt. Bra blandning av bilar, trevliga människor och bra organiserat. thumbs up Blev ju inte så många vändor för min del då det var släktmiddag på eftermiddagen...men tiden sjönk med ca 1 sek varje vända ungefär (utom den där jag synade gräset) så det gick ju åt rätt håll även om det inte gick så fort. Slutade på 1.32.39, får ju skylla på att bilen behöver några mil till innan den "lossnar" .

_________________
Fredrik Jonsson
Ford Focus RS mkII
Citera
DanSol
Sthlm/Huddinge
Här sen Apr 2006
Inlägg: 494



Ja, det var verkligen trevligt!
Första gången jag var med, bra arrangemang, rolig bana å trevliga människor.....goooa burgare!

Å Tiden kan man väl inte klaga på....får jag väl inte (men trots väderförhållanden å slitna bakdäck då!)
Men jag höll på ge upp redan efter 3 repor, hade inte mer att ge, vart bara överstyrt när jag laddade på mer...men hade ett :ace: i rockärmen, lossade krängarn bak, å vips kapade jag flera sekunder direkt
Vilken skillnad, kul när lite skruva ger så stor effekt direkt!

Nu ska jag krängare efter en viss herres instruktion, har en massa förbättringar på TODo-listan inför nästa säsong...för den där Speedstern tänker jag käka upp nästa gång

(appropå gräsklippare, sista repan bromsade jag på mej hårt inför 90 gradarn, hade väl för mycke Speedster i skallen, va flera meter ute på gräset å harvade...hua! )

Go Jul...vi ses

_________________
/// Daniel Solaric ///

BMW Time Attack

Vardag: BMW 335d -16
Race: BMW 328 ESS Komp. -98
Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 Race
Citera
cat7even
Uppsala
Här sen Jan 2003
Inlägg: 2365



Trevligt var det!!!!
Tack till alla Inblandade. Kommer nog till nästa säsong igen. Men nya däck är nog ett måste, de som satt på blev ju aldrig varma (avdelningen bortförklaringar)

_________________
Johan Lundberg
*BBDB*
Ex Marcos 2T
EX Marcos 1600 GT
Nu Lotus Elise S1 KR1
Citera
r-2
Gottröra
Här sen Okt 2005
Inlägg: 674



fosselius skrev:
Vi har lagt upp ett gäng bilder på sajten, fritt fram att tanka ner och publicera här om intresset finns. Har även orginalen som är lite högre upplösning på.


Då slänger jag in ett foto på Challenges variant på "det mobila kontoret"



Foto: Dan Fosselius

_________________
Arto Rajakangas
miles per gallon It's smiles per gallon isn't it?
Citera
Fosse
Järfälla
Här sen Aug 2006
Inlägg: 22



En film kommer upp ikväll, tyvärr en vecka försent.

_________________
Jonas Fosselius
Multimedia på Challenge.nu
jonas@fosselius.org
Citera
cat7even
Uppsala
Här sen Jan 2003
Inlägg: 2365



film

_________________
Johan Lundberg
*BBDB*
Ex Marcos 2T
EX Marcos 1600 GT
Nu Lotus Elise S1 KR1
Citera
fosselius
Gärdet
Här sen Aug 2005
Inlägg: 68



Jajamen, en film finns sedan igår kväll att tanka ner...ligger på challenge.nu

_________________
Daniel Fosselius
WWW.CHALLENGE.NU
Citera
cat7even
Uppsala
Här sen Jan 2003
Inlägg: 2365



fosselius skrev:
Jajamen, en film finns sedan igår kväll att tanka ner...ligger på challenge.nu
thumbs up

_________________
Johan Lundberg
*BBDB*
Ex Marcos 2T
EX Marcos 1600 GT
Nu Lotus Elise S1 KR1
Citera
Eftersnack
2007-09-22 Challenge på Lunda flygfält
9 besök senaste veckan (3060 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande