Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2008-04-26 Björkvik Ring
1925 besök totalt
sören t
Täby
Här sen Feb 2008
Inlägg: 15


Trådstartare
Så var denna testdag över. Ett fantastiskt väder. En asfalt med ett mycket bra grepp och en riktigt trevlig bansträckning. Enastående trevliga deltagare. Jag tror alla fick köra så mycket som de ville.
Ett varmt tack till Lennart med söner från Challenge som stöttade dagen.

Tack alla som deltog för en bra dag och Er fantastiska ordning och reda, nästan inget städbehov fanns när vi åkte hem som sista bil.

Sören T

_________________
Sören Trygg
Citera
GREYHOUND
Norrköping
Här sen Okt 2005
Inlägg: 480



Håller med föregående talare! Jätte trevlig dag med mycket åkande och många härliga bilar och suveränt grepp i asfalten. Vi från Forema Racing tackar alla inblandade som har ordnat den här dagen så vi alla lite (halvknäppa bilnördar) får möjligheten att göra det vi tycker är det roligaste man kan göra.

Hälsningar /Forema Racing, Mikael Ståhling

_________________
Mikael Ståhling
Citera
s13drft
Sverige
Här sen Dec 2006
Inlägg: 54



Samma från oss, riktigt rolig bansträckning och framför allt för våran del riktigt roligt att få möjligheten att träna lite twindrift.

Tack till alla inblandade för en kanon dag, hoppas det kommer fler sånna här "träffar" på Björkvikring.

//Johan (orange drifting bil) www.ontheedge.nu

_________________
Johan Larsson
Citera
shasselg
Täby
Här sen Maj 2006
Inlägg: 373



sören t skrev:
Så var denna testdag över. Ett fantastiskt väder. En asfalt med ett mycket bra grepp och en riktigt trevlig bansträckning. Enastående trevliga deltagare. Jag tror alla fick köra så mycket som de ville.
Ett varmt tack till Lennart med söner från Challenge som stöttade dagen.

Tack alla som deltog för en bra dag och Er fantastiska ordning och reda, nästan inget städbehov fanns när vi åkte hem som sista bil.

Sören T


Kul att det funkade bra. Du kan tro att jag hellre hade varit med er än att jobba! Nåja, jag fick en lite tur på lunchen i det härliga vädret åtminstone....

_________________
Stefan Hasselgren
Citera
GREYHOUND
Norrköping
Här sen Okt 2005
Inlägg: 480



Foton eller filmsnuttar?

_________________
Mikael Ståhling
Citera
fosselius
Gärdet
Här sen Aug 2005
Inlägg: 68




_________________
Daniel Fosselius
WWW.CHALLENGE.NU
Citera
JonasR1
N o r r k ö p i n g
Här sen Feb 2008
Inlägg: 503



sören t skrev:
Så var denna testdag över. Ett fantastiskt väder. En asfalt med ett mycket bra grepp och en riktigt trevlig bansträckning. Enastående trevliga deltagare. Jag tror alla fick köra så mycket som de ville.
Ett varmt tack till Lennart med söner från Challenge som stöttade dagen.

Tack alla som deltog för en bra dag och Er fantastiska ordning och reda, nästan inget städbehov fanns när vi åkte hem som sista bil.

Sören T




Hej.

Vi är ett kompisgäng som funderar på att hyra Björkvikring i sommar och undrar lite över det.

Är det en rolig bana att köra på?

Finns det så man kan köra flytande varv, alltså finns det en fungerande bansträckning?

Bör man kona upp för att det ska bli en bra bana?

Som ni kanske förstår så har jag aldrig varit där, så jag skulle vara jättetacksam om ni kunde delge era erfarenheter, vad man ska tänka på och så vidare.

Är det något att hyra över huvudtaget?

_________________
J o n a s J o n s s o n

Radical SR3 RS
RS2 i SPVM
Citera
Eftersnack
2008-04-26 Björkvik Ring
1925 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande