Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2008-05-03 - BMW Spring Break Mantorp Park
<<   1, 2, 3, 4   >>
20854 besök totalt
gladiatorn
Borås
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1540



Ultura skrev:
Här kommer lite bilder från mig!

Det är inga problem att använda bilderna, bara mitt namn nämns, vill någon ha en större variant av någon bild är det bara att PM:a

Här hittar ni alla bilderna http://gallery.voodoo-people.com/album1167


Mycket fina bilder
Jag kollar och skickar PM om det behövs i annan storlek.
Mvh
Anders
Webmastern

_________________
Anders Fransson

http://www.facebook.com/loaded.se
Citera
patrik
Karlskoga
Här sen Apr 2004
Inlägg: 154



Hobbe skrev:
Tack till Bapelsin under Ringtaxi för möjligheten att få klubbens samarbetspartner GKN skyfflad runt banan i GTR:en.
"Vill du åka i en BMW Motorsport E46 GTR några varv? "
Jag tror ansiktsuttrycken räckte som svar.


Självklart ställer vi upp

_________________
Patrik Silverstam
BMWSC 001..:-)
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778



Hobbe skrev:
Tobbe,

Vi får hoppas att du fick mer än sju varv på Mantorp


Jadå, det blev runt 15 mil bankörning och det var kul att komma ut på Mantorp för första gången, men det var även banpremiär för 120d'n. Roligt var det! thumbs up

Den Knutstorpsträffen var nog maximal otur, det var den största och mest välbesökta genom tiderna och mycket saneringsarbete som satte käppar i hjulet. Sen kom dessutom flaggvaktspass in i bilden.

Vill verkligen tacka klubben för att ni hyr in flaggvaktsfolk, men lider med er att ni inte får köra själva. Vad jag kunde se så fick du inga varv själv Måns?
Citera
gladiatorn
Borås
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1540



BMWTobbe skrev:
Hobbe skrev:
Tobbe,

Vi får hoppas att du fick mer än sju varv på Mantorp


Jadå, det blev runt 15 mil bankörning och det var kul att komma ut på Mantorp för första gången, men det var även banpremiär för 120d'n. Roligt var det! thumbs up

Den Knutstorpsträffen var nog maximal otur, det var den största och mest välbesökta genom tiderna och mycket saneringsarbete som satte käppar i hjulet. Sen kom dessutom flaggvaktspass in i bilden.

Vill verkligen tacka klubben för att ni hyr in flaggvaktsfolk, men lider med er att ni inte får köra själva. Vad jag kunde se så fick du inga varv själv Måns?


Jodå Hobbe fick lite körning bildbevis här https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46354

_________________
Anders Fransson

http://www.facebook.com/loaded.se
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 5538



gladiatorn skrev:

Jodå Hobbe fick lite körning


Det blev fem-sex varv under lördagen med påslagen blinkers, kalla däck, och P1 på radion längs rakorna

_________________
BMW MC-klubben
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 5538



Ta en titt på www.bmwsc.com, och titta under BMW Cup/Resultat 2008 så kan ni se vad webmaster Frasse har hittat på under nattskiftet thumbs up

_________________
BMW MC-klubben
Citera
gladiatorn
Borås
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1540



Hobbe skrev:
Ta en titt på www.bmwsc.com, och titta under BMW Cup/Resultat 2008 så kan ni se vad webmaster Frasse har hittat på under nattskiftet thumbs up


Jägerhatten gör sitt jobb Tack Qvisfir

_________________
Anders Fransson

http://www.facebook.com/loaded.se
Citera
RATTRacing
Jönköping
Här sen Jul 2004
Inlägg: 412



Stort tack föär att vi i Audi ClubSport fick var med och nöta gummi också!

Min dag var väl kanske mindre bra. Kända redan efter några varv att något orsakede vibrationer i vänster fram när jag pressade på i högerkurvor. Det blev bara värre så jag bestämde mig för att inte köra något mer denna dag.

På motrvägen hem sa det KABoOM! Hela däcket exploderade på vänster fram. Jag har noga koll på däcktrycket så det är nog inte felet men jag tror att stommen i däget har tagit skada på nåt vis. Det var helt utslitet 6-7 cm in från ytterkanten. I övrigt i bra skick. Jag hade kört rätt hårt med grejerna 2 dar innan på Gelleråsen och jag kan ha varit lite för hård på kurbsen kanske. Vid nåt tillfälle i våras var jag tvungen att flytta bilen med R-Däcken när det var jäkligt kallat ute och under 5 grader får man ju inte köra med Corsa däcken. Däcken är egentligen till min Audi TT och det kan också vara så att Audi RS4:an som jag nu had3e däcken på helt enkelt är för tung.





Som tur är har Corsa däcket väldigt starka sidostommar så jag kunde lugnt köra in till väggrenen. Fälgen ser till och med oskadd ut. Som tur var vi några som körde tillsammans på hemvägen och innan jag hann säga "punktering" kom det fram domkraft, mutterdragere, däck och fälg, momentnyckel och hela fadderullan. 10 minuter senare var jag på rull igen! TACK ALLIHOP FÖR HJÄLPEN! thumbs up

_________________
Johan Rosenquist
SDF ansvarig Audi ClubSport
www.audiclubsport.se

RosenquistAudiTTRACING
www.rattracing.com

www.guldgossarnaracing.se
Citera
Asse
Karlstad
Här sen Jun 2004
Inlägg: 513



Är det höger fram tro?
Jag körde också riktigt hårt på curbsen på gelleråsen i år och fick två punkteringar på samma dag. Båda höger fram.... nåt skumt är det.

_________________
Erik Lindgren
Honda
Integra Type R K24 -98
Accord -04
Citera
RATTRacing
Jönköping
Här sen Jul 2004
Inlägg: 412



Asse skrev:
Är det höger fram tro?
Jag körde också riktigt hårt på curbsen på gelleråsen i år och fick två punkteringar på samma dag. Båda höger fram.... nåt skumt är det.


Nä vänster fram är det. Rätt elaka kurbs i vänsterböjen efter Eijes kurva som man gärna drar över.

_________________
Johan Rosenquist
SDF ansvarig Audi ClubSport
www.audiclubsport.se

RosenquistAudiTTRACING
www.rattracing.com

www.guldgossarnaracing.se
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 5538




_________________
BMW MC-klubben
Citera
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1019




_________________
olof Johansson
Citera
Martin Palm
Örebro
Här sen Okt 2005
Inlägg: 1168



Några av mina bilder:








Resten finns här http://www.pbase.com/made/bmwsc_mantorp


/MVH Martin

_________________
///Mart1n Pa1m
Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue
Citera
Tobias H
Lidköping
Här sen Apr 2004
Inlägg: 1130



Den är sååå snygg!

Gick det nå fort...?

_________________
Tobias Hilmersson
944 S2 "Murphy", 968CS
Citera
Martin Palm
Örebro
Här sen Okt 2005
Inlägg: 1168



Det gjorde det sannerligen . Hade äran att åka med vår käre forumägare ett flertal varv och det är helt sjukt vad den går, vi skrattade till flera gånger

_________________
///Mart1n Pa1m
Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue
Citera
höfläkt

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1613



Tack alla för en jättetrevlig bandag! Hoppas att vi instruktörer var till hjälp. Arrangörsmässigt var det bland det bästa jag åkt på under mina 16 år. Att låta BMW Club Schweden ta hand om allt i depån och kringaktiviteterna, och låta BMW Sport Club sköta allt på banan är en förträfflig lösning. Jösses va bilar det var!
Inhyrda flaggvakter är thumbs up thumbs up thumbs up och något jag skulle kunna betala lite extra för i framtiden för att kunna behålla.
Hoppas man oxå kan få till lite mera träningstid för cupen nu när den blivit så stor. Och vilket startfält sen !! En extra hälsning till cupförarna för den förstklassiga underhållningen som man kunde njuta av på läktarna/avbytarbänken.
Kul att få träffa alla gamla kompisar som Daniel G, Sjöblom, Stålheim altes und neues, Måns, K-G, Bengt With (smygandes i depån), Bapelsinarna, Magnus Thomé, Audi-Per, Familjen BTG, Erik o + Mats s (smygandes i depån), Niklas E, m.fl m.fl

_________________
Stefan Larsson
Citera
Martin Palm
Örebro
Här sen Okt 2005
Inlägg: 1168



En bild på din framfart Stefan;


Nästa gång tar jag mod till mig och hälsar

_________________
///Mart1n Pa1m
Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 5538



Made skrev:

Nästa gång tar jag mod till mig och hälsar


Vafalls ??!!
Vår gute är ju en liten ofarlig kramgo nalle

_________________
BMW MC-klubben
Citera
OFFkeFF
Ekerö
Här sen Jul 2006
Inlägg: 1497



Kul att få lite kopplingen på vilka som är på nätet är i verkligheten.
Får tacka Höflökt/Stefan för åkturen på fredagen, skulle gärna byta bil med dig thumbs up
Flera av dina tips funkade dessutom riktigt bra för mig thumbs up Min snurr ut ur mjölbysvängen var dock på helt eget bevåg

_________________
Filip Åhrberg
-----------------
Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v
Citera
Flesh
Nyköping
Här sen Mar 2004
Inlägg: 1046



Filmer innifrån Cup bilen från i lördags

http://fleshwounds.diinoweb.com/files/
Bmw Cup 2008 heter filmerna

_________________
Marcus Stålheim
Vinnare BMW CUP klass special 2013
Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special
Citera
RATTRacing
Jönköping
Här sen Jul 2004
Inlägg: 412



Flesh skrev:
Filmer innifrån Cup bilen från i lördags

http://fleshwounds.diinoweb.com/files/
Bmw Cup 2008 heter filmerna



Fan vad kul det verkar!

Bra film! Vad använder du för utrustning?

_________________
Johan Rosenquist
SDF ansvarig Audi ClubSport
www.audiclubsport.se

RosenquistAudiTTRACING
www.rattracing.com

www.guldgossarnaracing.se
Citera
Eftersnack
2008-05-03 - BMW Spring Break Mantorp Park
<<   1, 2, 3, 4   >>
20854 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande