Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Fin BMW 320iM -85 - 14000mil ***SÅLD***
2422 besök totalt
Stingray
Stockholm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1447


Trådstartare
Funderar starkt på att avyttra bilen till någon som använder den mer än jag gjort dom senaste 3åren..


Köpte bilen när den hade gått 12960mil och körde hem den ifrån uppsala. Nu har den gått ca 14000mil.

Bilen är enthusiastförsäkrad, och är i bra skick för att vara 25år gammal..

visst finns det lite småfix att hålla på med om man känner för det, tex finns två repor i lacken, en på passagerarsidan ganska långt ner (fanns redan när ja köpte den), och en jag råkade göra på bakluckan när en säkring gick till högtryckstvätten. även ena sidokjolen skulle behöva en omgång lack då den släppt lite här och där.

över lag ser bilen fräsh ut när man ser den, visst finns det nyrenoverade bilar som är fräshare men den här ser i mina ögon helt okey ut.. enda jag skulle vilja fixa till är väl inredningen igentligen då jag tycker den borde ha en svart m3 skinninredning, men jag har gett upp nu, varje gång det kommer en svart komplett m3 skinninredning till salu så har jag inte pengarna att köpa den.

inredningen är något hopplock som jag tvivlar är bilens orginalinredning.

Finns endast 17" sommardäck till bilen, 4st nya 205/40 ZR17 Kumho KU-39, Köpta på Meca Haninge förra sommaren och bilen har knappt rullat 100mil på dom...

Sitter H&R Clubsport coilovers på bilen.


Lite bilder på Bilen...






Priset ligger runt 25 000kr och jag kommer inte ge bort den gratis, då den kostar 1100kr om året att äga så ja behöver inte sälja den...

Mvh Björne

_________________
//Björn Strömberg

BMW Abuser
Citera
LSL-RACING
Hyltebruk
Här sen Jan 2005
Inlägg: 68



Du har PM

_________________
Roger Andersson
Citera
Lindegren
Falkenberg
Här sen Apr 2007
Inlägg: 173



Du har pm

_________________
Andreas Lindegren
Citera
AT
Piteå
Här sen Jan 2011
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Du har PM

_________________
Arne Tingstad
Citera
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Fin BMW 320iM -85 - 14000mil ***SÅLD***
2422 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande