Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2014-08-16 BMWSC på Anderstorp
<<   1, 2, 3
11720 besök totalt
johmei
Stockholm
Här sen Maj 2012
Inlägg: 654



Uffe24 skrev:
Det går inte som de gamla med brickor eller annat nere ?

Om inte M135i är helt olik övriga 3 och 1 serie så sitter benet i en klämma i spindeln så inte mkt att göra där. Kanske man skulle kunna sätta någon typ av längre/ställbar undre bärarm för att få ut underkant? På 3-serien icke-M byter vi till M3-armar och får 0,5 grader till (samt lite bättre bussningar) men de sitter nog redan på denna. Jag skulle nog vänta in ett riktigt topplager i vilket fall.

_________________
J o h a n M e i j e r
BMW E90 M3 2010
Opel Speedster SC 2003
Citera
Ulf Sanden
Hemmeslöv
Här sen Dec 2011
Inlägg: 1196



Det stämmer ju säkert som ni säger.
Annars en rent generell tanke är att utnyttja max caster i fjädertorn och sedan sätt det tänkta cambern nere.
För att slå så många flugor på smällen som möjligt.

_________________
Ulf Sanden
Miata NB
Citera
Johan Samson
Göteborg
Här sen Mar 2003
Inlägg: 2242



Lite bilder från andra deltävlingen i BMW Cup på Anderstorp.
















_________________
Aston Martin V8 Vantage
Haase DD2 kart
BMW i3S
Tesla Model Y Performance

NS: 38 varv
Citera
Eftersnack
2014-08-16 BMWSC på Anderstorp
<<   1, 2, 3
11720 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande